Дата:
30 януари 2018, вторникЧас:
09:30Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
ПАРАДАЙС ЦЕНТЪР, кино „Синема сити“ , СофияВръзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Диджитал Маркетинг ГрупЗа събитието
Най-новите световни тенденции в онлайн маркетинга ще бъдат темата на специализиран семинар, който ще се проведе на 30.01.2018 г. в София. Събитието The Battle for Programmatic ще акцентира върху програматик реклама и управлението на маркетинг данни и е част от поредицата Digital Marketing Series. То ще събере представители на бизнеса и маркетолози от България, засягайки една от най-обсъжданите теми в рекламния бранш през изминалите 3 години.
🔸 Какво e Programmatic?
Програматик рекламата позволява на маркетинг специалистите да оптимизират времето си много по-ефикасно, отделяйки повече внимание на това как да създадат по-ефективни и успешни стратегии за своите кампании.
💻 Рекламата чрез програматик се отнася до използването на специфичен софтуер за закупуване на дигитална реклама. За разлика от традиционните методи, които включват в себе си предложение, преговори, поръчка и пр., този процес е напълно автоматизиран и улеснен. Само през изминалата година инвестициите, направени в програматик реклама в световен мащаб надхвърлят 33 милиарда долара.
📈 Закупуването на онлайн позиции в реклама с programmatic промени изцяло лицето на дигиталната реклама по света, но някак остава непознато за общността тук в България. Семинарът The Battle for Programmatic ще разкаже какви са предимствата/ недостатъците на подобен тип реклама и най-вече – как може да се използва най-ефективно у нас чрез реални успешни примери от практиката.