Семинар „Следпродажбено обслужване на клиенти“

Приключило

13 септември 2017

София

Семинар „Следпродажбено обслужване на клиенти“

Дата:

13 септември 2017, сряда

Час:

10:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Китов Център, София, ул. "Люлин планина" 33А

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Китов Център

За събитието

За да не ви забрави клиентът и вие не го забравяйте!

Учудващо е колко малко време и усилия полагат търговските консултанти за техния най-ценен източник на ресурси- настоящите клиенти.

Ако се отнасяте към този източник на бизнес като към целеви пазар можете да спечелите много нов бизнес.

Проучванията показват, че само от един доволен клиент можете да получите нови 7.

Следпродажбеното обслужване може да бъде решаващ фактор в развиването на вашите продажби.
Цели на обучението: участниците ще усъвършенстват знанията и уменията си в следните области:

  • Професионално обслужване след приключване на продажбата
  • Създаване на програма и календар за следпродажбено обслужване
  • Целенасочени действия по набиране на препоръки от клиенти
  • Изграждане на клиентска удовлетвореност и лоялни клиенти

Обучението е подходящо за:

  • Търговски консултанти
  • Мениджъри на търговски екипи
  • Консултанти директни продажби
  • Експерти в областта на обслужването на клиенти
  • Маркетинг експерти

Учебен формат: Интерактивно обучение с практически задачи, работа в групи с дискусии и упражнения