Семинар „Представяне на измененията в Закона за обществените поръчкии промени в ППЗОП от април 2021 г. Практическо обучение за работа с ЦАИС ЕОП. Най-често допускани грешки и пропуски при работа с платформата – от създаване на електронна обществена поръчка, включително с обособени позиции, през изменения в условията на публикувана ЕОП и работата на комисията до приключване на ЦАИС ЕОП и сключване на електронен договор“
Приключило
Дата:
21 - 22 апр. 2021, сряда - четвъртъкЧас:
09:30 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
Надя Казакова, 0889416048, E-MailОрганизатори:
TBM ConsultingЗа събитието
ПРЕДСТАВЯНЕ НА ИЗМЕНЕНИЯТА В ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И ПРОМЕНИ В ППЗОП ОТ АПРИЛ 2021 г. ПРАКТИЧЕСКО ОБУЧЕНИЕ ЗА РАБОТА С ЦАИС „ЕОП“. НАЙ- ЧЕСТО ДОПУСКАНИ ГРЕШКИ И ПРОПУСКИ ПРИ РАБОТА С ПЛАТФОРМАТА – ОТ СЪЗДАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА, ВКЛЮЧИТЕЛНО С ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ, ПРЕЗ ИЗМЕНЕНИЯ В УСЛОВИЯТА НА ПУБЛИКУВАНА ЕОП И РАБОТАТА НА КОМИСИЯТА, ДО ПРИКЛЮЧВАНЕ НА ПРОЦЕДУРИТЕ В ЦАИС ЕОП.
21 и 22 април 2021 г.
ОНЛАЙН СЕМИНАР (12 уч. ч.)
Лектор: Мариана Кацарова – юрист, експерт по обществени поръчки; 2000- 2005 г. Агенция за държавна финансова инспекция; 2005- 2016 г. Сметна палата
ПРОГРАМА на уебинара
21 април 2021 г. (сряда)
09.00-09.30 Вход в онлайн платформата и откриване на уебинара
09.30-11.00 Представяне на измененията в Закона за обществените поръчки, в сила от 01.01.2021 г.:
електронни решения на възложителя;
задължителни и незадължителни функционалности на ЦАИС ЕОП;
изменения в чл. 116 от ЗОП;
нови възможности при събиране на оферти с обява.
11.00- 11.15 Почивка
11.15-12.30 Представяне на промените в ППЗОП:
промени във връзка със сроковете;
ново правило при подписване на оферти в ЦАИС ЕОП;
жребий;
особености при запазените обществени поръчки;
предварителен контрол през ЦАИС ЕОП.
12.30-13.30 Обедна почивка
13.30-15.00 Основни грешки при създаване на електронна обществена поръчка (ЕОП), вкл. с обособени позиции:
секция „Параметри“ – дефиниране на основните параметри на поръчката, работа с бутоните за управление статуса на поръчката;
секция „Настройки“ – критерий за възлагане, ред за работа на комисията;
секция „Изисквания“ – грешки при използване на въпросите и при създаване на ценово предложение;
секция „График“ – грешки при задаване на сроковете;
неправилно попълване на обявление и решение;
грешки при създаване на обособени позиции и при използване на част „Общи изисквания“.
15.00- 15.15 Почивка
15.15- 17.00 Основни грешки при изменения в условията на публикувана ЕОП в ЦАИС ЕОП:
пропуски при попълване на информация за извършени промени;
пропуски при публикуване на промени;
грешки при промени за удължаване на сроковете.
Лектор: Мариана Кацарова
21 април 2021 г. (четвъртък)
до 09.00 Вход в онлайн платформата и откриване на уебинара
09.00-10.30 Основни грешки в работата на комисията в ЦАИС ЕОП:
грешки при назначаване на комисията – замяна на член на комисия;
представяне на декларации от членовете на комисията;
попълване на оценителни карти в ЦАИС ЕОП;
грешки при отстраняване на участници и при отваряне на ценовите предложения;
теглене на жребий в ЦАИС ЕОП;
документиране работата на комисията в ЦАИС ЕОП.
10.30 – 10.45 Почивка
10.45 – 12.30 Основни грешки при приключване на процедурите в ЦАИС ЕОП:
електронни решения на възложителя след 01.01.2021 г.;
приключване на процедурата/възлагането в ЦАИС ЕОП;
сключване на електронен договор.
12.30 ч. Закриване на уебинара и изпращане на сертификатите по имейла.
Лектор: Мариана Кацарова
Такса за участие: 280 лв. (без ДДС)
В таксата са включени: хонорар лектор, техническо оборудване, учебни материали по имейла, сертификат (електронен) за преминато обучение.
Важно!
Уебинарът ще се проведе през платформата Zoom (www.zoom.us).
Достъпът до обучението ще се осъществи чрез активиране на линк, който ще получите на посочения от Вас имейл, ден преди началото на уебинара. С този имейл ще Ви изпратим и допълнителна информация за уебинара. Всеки участник ще може да влиза в уебинара само от едно устройство.
Технически изисквания за участие в уебинара: персонален компютър, лаптоп, таблет или мобилен телефон. Работеща аудио система на устройството (тонколона/и или слушалки). Стабилна интернет връзка.
Участниците в обучението могат предварително да зададат въпроси или да предоставят казуси от своята практика по темата на имейл office@tbm-bg.com. Лекторът ще ги коментира по време на обучението. Въпроси ще могат да се задават и по време на самото обучение !!!
Крайният срок за заявяване и заплащане на уебинара е 19 април 2021 г.
За заявяване на участие, кликнете тук.
Начин на плащане: по банков път
Банка: ПРОКРЕДИТБАНК АД
BIC: PRCBBGSF
Сметка: BG 29PRCB92301034794514
За валидна се приема заявка, за която има получени: бланка /форма/ за участие и постъпило плащане по сметката на ТБМ Консултинг ЕООД до 19.04.2021 г., или до изчерпване на броя за участие в онлайн обучението. Приоритет имат получените плащания пред заявките!!! Фактурите по извършените плащания се изпращат на имейла.
В основание на плащане посочете “ Участие в уебинар по ЗОП“
За повече информация: 0889 416 048 или office@tbm-bg.com