Семинар „Оценка на длъжности и системи за управление на възнагражденията“

Приключило

19 - 20 мар. 2020

София

Семинар „Оценка на длъжности и системи за управление на възнагражденията“

Дата:

19 - 20 мар. 2020, четвъртък - петък

Час:

10:00 - 17:00

Достъп:

Такса участие

Място:

зала КИТОВ ЦЕНТЪР, София, ул. „Люлин планина” № 33а

За контакти:

Росица Стоянова, 02 9515854; 0892 241171, E-Mail

Организатори:

Китов център ЕООД

За събитието

19 – 20 март 2020 г., 9.30 – 17.15 ч.
София, зала КИТОВ ЦЕНТЪР, ул. „Люлин планина” № 33а
Лектор: Ася ИВАНОВА 

ТЕМИ:

Организационна структура;
Видове организационни структури;
Длъжности. Анализ на длъжностите;
Длъжностни характеристики. Създаване на ефективни длъжностни характеристики. Важност и връзка със системата за управление на заплащането;
Участници при създаването на ефективни длъжностни характеристики. Роли на участниците;
Методи за оценка на длъжности;
Определяне на критерии за оценка на длъжностите;
Оценка на длъжностите. Участници в оценяването. Валидизиране на резултатите;
Подреждане (градиране) на длъжностите. Нива. Значение;
Анализ на пазара и сравнение;
Същност на работната заплата;
Структура на работната заплата. Правила за определяне на индивидуалното заплащане;
Нива на заплатите. Диференциация на възнаграждението. Обхват на заплатата (рейндж);
Фактори, влияещи върху работната заплата;
Елементи на работната заплата;
Структура на управлението на заплатите;
Изследване на пазара на труда;
Бюджетиране;
Преглед на заплащането;
Видове системи на заплащане: базирани на компетенциите; базирани на резултатите; според приноса;
Видове бонусни схеми – краткосрочни, дългосрочни;
Пасивни и активни възнаграждения;
Наблюдение и анализ на резултатите от въвеждане на избрана система за заплащане или за управление на заплащането;
Корекции на системата за заплащане. Кога се правят? На базата на каква информация се правят? Как се правят?
Фактори за успех;
Предизвикателства: по време на процеса по изграждане на система за управление на възнагражденията и в бъдеще.

Цена 360 лева без ДДС. Втори и следващ участник от една организация ползват 10% отстъпка. В цената са включени материали, кафе-паузи и обяди – кетъринг „Мати Ди”.