Семинар „Организация и планиране на сватби и събития“
Приключило
Дата:
17 - 18 февр. 2024, събота - неделяЧас:
10:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
BEST WESTERN PLUS Bristol Hotel, София, бул. Христо Ботев 69Връзки:
Информация за семинараЗа контакти:
Ралица Демирева, 0888233177, E-MailОрганизатори:
Двете елшиЗа събитието
Идеален семинар за всеки, който иска да се впусне в организацията и планирането на събития – сватби, рожденни дни, кръщенета и партита.
В този семинар ще покрием много теми, които ще са ви изключително полезни и които са развити на основа на дългогодишния ни опит в организацията на сватби и всякакви събития:
* Създаване на стил – откъде да намерим вдъхновение и как да решим кой стил на работа е най-подходящ за нас?
* Колко голям искаме да е бизнеса ни и с какво точно ще се занимаваме – декорация, цялостна организация, флористика.
* Локален ли ще е бизнеса или в цялата страна? Организация на събития в чужбина.
* Легалната страна на нещата – фирми, самоосигуряващи се лица, данъци, законодателство, осигуровки и т.н.
Работа с клиенти:
* Комуникация с клиента – първа комуникация след получаване на запитване, поддържане на интерес, комуникация след оферта, след договаряне и по време на подготовката, в самия ден на събитието и последваща комуникация след приключване на работа. Консултации. Мостри.
* Изграждане на цялостна концепция и тема с клиента. Проекти.
* Как да разберем вкуса и чувството за естетика на клиента и как да го приложим в работата си. Психология на клиента.
* Как да се справяме с проблемни и капризни клиенти.
Оферти и ценообразуване:
* Създаване на най-добрата оферта – как да правим оферти, стандартна оферта, модифициране спрямо желанията на клиента, значението на първата оферта.
* Ценообразуване – как да ценообразуваме, как да изчислим материали, труд и какво да вземем под внимание, проучване на пазара, доставчици.
* Договаряне на бюджет с клиента.
* Капаро – кога и какво капаро да поискаме.
* Планиране на финансовата страна на нещата.
* Закупуване на материали, наем на оборудване и поддържане на инвентар.
Организация и планиране:
* Процес на организация и нуждата от контрол и планиране.
* Как да планираме всеки аспект от организацията преди и в деня на събитието.
* Работа с график и точно определяне на времето, нужно за декорация.
* Работа в екип и разпределяне на задачи
* Справяне със стреса.
Работа с колеги:
* Партньорства и препоръки на колеги. Създаване на мрежа.
* Комуникация преди и по време на събитието – кетъринг, Dj, фотограф, флористи, сладкари, локация.
Реклама и маркетинг:
* Как да си търсим клиенти и силата на препоръките. Идеалният клиент.
* Канали за комуникация, социални мрежи, места за рекламиране
* Участия в изложения
* Важността на снимките, фотосесии
* Реклама, маркетинг план
* Сайт и брандиране
* Рекламни материали
Бонус теми:
* Декорация и работа с живи цветя и балони, tips & tricks, материали, доставки
* Работа с дигитални файлове, купуване на права, програми за обработка, принт и др.
* Полезни контакти на доставчици и колеги.
Ако искате да си резервирате място, пишете ни на boudicaart@googlemail.com или направете резервация през сайта ни: https://www.2elshi-shop.com/program
Само отбелязване „ще присъствам“ тук в събитието не е достатъчно за резервация.
Времетраене: 10:00 – 17:00 часа, 17-18 Февруари
Място на провеждане: BEST WESTERN PLUS Bristol Hotel, бул. Христо Ботев 69, гр. София
Цена: 360 лв. (общо за двата дни)
/Изисква се предварително заплащане на билета за събитието по банков път.
В цената са включени кафе паузи, вода и канцеларски материали/
Разгледайте сватбения ни сайт: www.2elshi.com
снимка: Veronica Lubenoff Photography