
Дата:
5 юни 2017, понеделникЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Софтуерен университет (СофтУни), СофияВръзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
Изцяло нов поглед, радикален подход за маркетиране на технологични продукти, чрез бързо навлизане в пазарни сегменти с експериментални инструменти. Концепция приложима към стартиращи бизнеси, Интернет базирани продукти, високи технологии и съкращаваща дългите пазарни цикли, наложени от индустриалния маркетинг.
Стратегията „Growth hacking“ (Пробивен пазарен растеж) се фокусира върху:
1. Създаване на уникален продукт и пазарно тестване;
2. Ясно и прецизно дефиниране на целеви групи;
3. Използване на креативни инструменти за трансформиране на клиентите в дистрибутори на марката;
4. Маркетинг с минимален бюджет, базиран изцяло на скоростта и метриките на новите технологии.