Семинар „Маркетинг и обслужване на клиенти след GDPR“

Приключило

22 март 2018

София

Семинар „Маркетинг и обслужване на клиенти след GDPR“

Дата:

22 март 2018, четвъртък

Час:

09:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Софарма Бизнес Тауърс , зала “Изток”, сграда Б, ет. 3 , София, ул. „Лъчезар Станчев“, 1797 НПЗ Дианабад

За контакти:

E-Mail

За събитието

Подгответе се за предизвикателствата, които Ви очакват
след 25 май 2018 г.

Запознайте се с конкретни примери за организиране на маркетингови кампании и клиентско обслужване, които да приложите в работата си!

През последните няколко месеца усилено се говори за новия регламент за защита на личните данни, познат още като GDPR (General Data Protection Regulation). Рекламират се семинари, лекции и обучения, които да помогнат на компаниите да се подготвят по-добре за новите регулации.

Повечето от тези събития обаче, преповтарят една и съща обобщена информация. Участниците не получават ясни и конкретни отговори на редица важни въпроси. Част от тях засягат организирането и управлението на маркетинговите активности. Други засягат обслужването на клиенти през различните канали.

Така “Медияпост Хит Мейл” и “Метрика” обединиха усилия, за да организират един наистина полезен семинар за GDPR. След 25 май 2018 г. едва ли ще има нещо по-важно за всеки бизнес от това успешно да защити личните данни на клиентите си, като в същото време им осигури персонализирано преживяване. Затова решихме да представим и нашата гледна точка към GDPR: че новата регулация е по-скоро възможност, отколкото заплаха за бизнеса.

Събитието ще се проведе на 22 март 2018 г. в зала “Изток”, Софарма Бизнес Тауърс, сграда Б, ет. 3 в гр. София, от 09:30 часа.

По време на този полудневен семинар ще Ви покажем как ние планираме да осигурим качествено обслужване на клиенти и успешни маркетингови активности за компаниите, с които работим, както и за самите нас. Как ще събираме т.нар. съгласие за обработване на лични данни в проектите, които ръководим. Как ще използваме тези данни в съответствие с новата регулация, когато обслужваме клиентите и когато подготвяме поредната си кампания.

По време на семинара „Маркетинг и обслужване на клиенти след GDPR” ще се срещнете с хора като Вас, които предпочитат да постигат забележителни успехи въпреки по-тежките регулации, вместо да се оправдават с наложената им нова законова рамка.

Ако участвате в семинара, ще разберете:

– как ще организираме целия процес на събиране на съгласие за различни комуникационни канали в съответствие с GDPR;

– как ще преработим Политиката за защита на личните данни и как ще осигурим необходимото ниво на сигурност за голям международен проект, който ръководим;

– какво ще направим със събраните досега данни, за да не ги загубим;

– как ще осигурим на клиентите бърз и лесен достъп до личните данни, които обработваме за тях;

– как това ще се отрази на процеса по обслужването им и др.

Ако се регистрирате за участие в този семинар, за по-малко от ден ще научите много интересни и полезни неща, които ще можете да приложите успешно в работата си. Няма да откриете толкова конкретни примери по време на нито едно подобно събитие.

Това е сериозно твърдение от наша страна, но ние знаем, че можем да Ви осигурим тази толкова важна за Вас информация.