Семинар „Интерактивно потребителско преживяване в социалните мрежи“
Приключило
Дата:
19 ноември 2019, вторникЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
SoftUni Digital, етаж 1, зала Pixel, София, ул. "Тинтява" 15-17Връзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
📍 Заповядайте на безплатен семинар на тема „Интерактивно потребителско преживяване в социалните мрежи“, който ще се проведе нa 19 ноември 2019 г. (вторник) от 19:00 часа в зала Pixel на Софтуерния университет (София, ул. Тинтява 15-17, етаж 1). Лектор е Христомир Витанов – Мъро.
ℹ️ Местата в залата са ограничени, затова побързайте да запазите своето от тук: https://creative.softuni.bg/seminars/1145/immersive-social-media-user-experience.
📌По време на семинара ще се разгледа дългогодишната и успешна практика на Христо в социалните мрежи. Ще се акцентира на т.нар. eжедневен маркетинг, както и спецификите за изграждане на интерактивно потребителско преживяване в бизнеси за: ресторанти и заведения, събития, модни марки, социални кампании, employer branding, медии, автомобилна индустрия, retail и други.
👨💻 За Христомир Витанов – Мъро
Христомир е рекламист, предприемач и изследовател на потребителското поведение в социалните мрежи. Често го наричат майстора на Instаgram сторитата. Огромна част от маркетинговите иновации, които виждате през телефоните си могат да бъдат проследени до неговите палци. Експертизата му се простира от управление на над милион долара рекламен бюджет в 12 държави през директни Facebook продажби на 2600 великденски козунака, автомобилен бранд мениджмънт и позиция на маркетингов директор в един от най-успешните български статъпи – MClimаte. През 2018 година Мъро поставя началото на ANOMALY – агенция, която чупи представите за ежедневен маркетинг с дръзки похвати на принципа “неочаквано, но общоприето”.