Семинар „Gamification – какво може да ви научи Супер Марио за маркетинга?“
Приключило
Дата:
7 юли 2016, четвъртъкЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
Software University, София, ул. Тинтява 15-17За контакти:
E-MailОрганизатори:
Software UniversityЗа събитието
Днес е по-трудно отвсякога да печелим внимание в дигиталната среда. Но игрите стават все по-успешни, а време с тях прекарват не само разсеяни тийнейджъри – средностатистическият играч често е жена около 30 години. Можем ли тогава да вземем назаем част от гейминг-арсенала и да го приложим в бизнеса?
Gamification (геймификация, игровизация) представлява използването на игрови елементи и дизайн-решения в бизнес или социален контекст, за да повлияете върху поведението на потребителите, техните действия и навици. Геймификацията не е панацея. Тя не работи за всеки бизнес. Но за сметка на това, когато искате да мотивирате потребителите си, геймификацията ще бъде най-добрият ви съюзник.
В семинара ще обсъдим:
-Какво представлява геймификацията и имате ли нужда от нея?
-Каква е разликата между термините: gamification, game design, game thinking, serious games…
-Кои са четирите ключа към забавлението на потребителите?
-Защо геймификацията мотивира?
-Какво искат играчите?
-Как да изберем кои игрови елементи и дизайн решения да използваме?
-Кои са най-добрите примери за успешна геймификация?