Семинар „Gamification – какво може да ви научи Супер Марио за маркетинга?“

Приключило

7 юли 2016

София

Семинар „Gamification – какво може да ви научи Супер Марио за маркетинга?“

Дата:

7 юли 2016, четвъртък

Час:

19:00 - 22:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Software University, София, ул. Тинтява 15-17

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Software University

За събитието

Днес е по-трудно отвсякога да печелим внимание в дигиталната среда. Но игрите стават все по-успешни, а време с тях прекарват не само разсеяни тийнейджъри – средностатистическият играч често е жена около 30 години. Можем ли тогава да вземем назаем част от гейминг-арсенала и да го приложим в бизнеса?

Gamification (геймификация, игровизация) представлява използването на игрови елементи и дизайн-решения в бизнес или социален контекст, за да повлияете върху поведението на потребителите, техните действия и навици. Геймификацията не е панацея. Тя не работи за всеки бизнес. Но за сметка на това, когато искате да мотивирате потребителите си, геймификацията ще бъде най-добрият ви съюзник.

В семинара ще обсъдим:
-Какво представлява геймификацията и имате ли нужда от нея?
-Каква е разликата между термините: gamification, game design, game thinking, serious games…
-Кои са четирите ключа към забавлението на потребителите?
-Защо геймификацията мотивира?
-Какво искат играчите?
-Как да изберем кои игрови елементи и дизайн решения да използваме?
-Кои са най-добрите примери за успешна геймификация?