Семинар „Дигиталния маркетинг като част от стратегията на всяка компания“

Приключило

8 октомври 2020

Online

Семинар „Дигиталния маркетинг като част от стратегията на всяка компания“

Дата:

8 октомври 2020, четвъртък

Час:

19:00 - 21:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

SoftUni Digital

За събитието

📍 Гледайте безплатно семинар на тема „Дигиталния маркетинг като част от стратегията на всяка компания“, който ще се излъчи нa 8 октомври 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Полина Бръчков.

Семинарът може да гледате онлайн от тук ➡️ https://digital.softuni.bg/…/incorporating-strategical….

📌 През 21 век дигиталният маркетинг вече не е разход, а по-скоро e инвестиция, която допринася за директното увеличение на приходите на всяка една комания. Не сте съгласни с това изказване?

👉 Тогава този семинар е за вас.

➡️ Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.

Какво ще се научите:

📌 Какво е стратегически дигитален маркетинг?
📌 Еко система, необходими инструменти и умения.
📌 Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
📌 Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.

👩‍💻 За Полина Бръчков

Полина е експерт по дигитален маркетинг с 14-годишен опит в различни дигитални роли в международни компании. Ролите ѝ варират от стратегически дигитален маркетинг до работа с различни маркетинг екипи по целия свят, подкрепяйки ги с техните онлайн маркетингови дейности.