Семинар „Дигиталния маркетинг като част от стратегията на всяка компания“
Приключило
Дата:
8 октомври 2020, четвъртъкЧас:
19:00 - 21:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
📍 Гледайте безплатно семинар на тема „Дигиталния маркетинг като част от стратегията на всяка компания“, който ще се излъчи нa 8 октомври 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Полина Бръчков.
Семинарът може да гледате онлайн от тук ➡️ https://digital.softuni.bg/…/incorporating-strategical….
📌 През 21 век дигиталният маркетинг вече не е разход, а по-скоро e инвестиция, която допринася за директното увеличение на приходите на всяка една комания. Не сте съгласни с това изказване?
👉 Тогава този семинар е за вас.
➡️ Чрез правилното комбиниране на дигитални инструменти, умения и тактики, всяка B2C или B2B компания може да има висока възвръщаемост на инвестициите от своите дигитални маркетингови дейности и да превърне маркетинга в директен източник на приход. Приложен правилно на стратегическо ниво във фирмената стратегия, дигиталният маркетинг може да допринесе за увеличение на продажбите.
Какво ще се научите:
📌 Какво е стратегически дигитален маркетинг?
📌 Еко система, необходими инструменти и умения.
📌 Дигитален маркетинг за B2C и B2B.
📌 Навлизане в нови пазари чрез стратегически дигитален маркетинг.
👩💻 За Полина Бръчков
Полина е експерт по дигитален маркетинг с 14-годишен опит в различни дигитални роли в международни компании. Ролите ѝ варират от стратегически дигитален маркетинг до работа с различни маркетинг екипи по целия свят, подкрепяйки ги с техните онлайн маркетингови дейности.