Семинар „Brand storytelling with data insights & user generated content“
Приключило
Дата:
16 април 2021, петъкЧас:
19:00 - 21:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUni DigitalЗа събитието
📍 Гледайте безплатно онлайн семинар на тема „Brand storytelling with data insights & user generated content“ нa 16 април 2021 г. (петък) от 19:00 часа с лектор Ивайло Ботушанов.
📌 Историята на един бранд е все повече собственост на потребителите, отколкото на самия бранд. Преживяването на хората с услугите и продуктите, които използват е публично – споделяно и обсъждано в социални мрежи. Човешките нагласи и нужди, отминалите и зараждащите се тенденции си личат в историята на онлайн поведението ни – в иднивидуален и в масов аспект. Брандовете, които осъзнават и използват правилно този потенциал увеличават шансовете си за близост и искрена подкрепа от страна на своите потребители. А това обикновено е предпоставка и за полжително отражение върху бизнес резултатите. Семинарът ще представи практично приложение на data инсайти и съдържание създадено от потребители, с цел разказване на бранд истории и изграждане на преживявания, в три реални проекта изпълнени на българския пазар в периода 2017-2020 г., за Банка ДСК https://dskbank.bg/ и Mediapool.bg https://www.mediapool.bg/.
👨💻 За Ивайло Ботушанов
Творчески директор на Digitas Sofia с предишен опит в Saatchi Interactive. Има общо 13 години стаж в комуникационни агенции на различни позиици от PR до digital strategist. Бил е лектор в магистърската програма “Реклама, бизнес дизайн и бранд мениджмънт“ на ВУЗФ и Saatchi&Saatchi, „Рекламна академия“ на НБУ, Saatchi Circle. Проекти, които е водил са отличавани с награди Effie, ФАРА, WebIT и др. Бил е член на журито на IAB Mixx Awards. Обича да свири на въздушна китара, да яде еленски бут, да кара колело и да спи.
https://www.linkedin.com/in/botushanov/