Семинар „Advocacy Marketing – как да привлечем посланици на бранда?“

Приключило

30 април 2020

Online

Семинар „Advocacy Marketing – как да привлечем посланици на бранда?“

Дата:

30 април 2020, четвъртък

Час:

19:00 - 21:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

Организатори:

SoftUni Digital

За събитието

📍 Гледайте безплатно семинар на тема „Advocacy Marketing – как да привлечем посланици на бранда?“, който ще се излъчи нa 30 април 2020 г. (четвъртък) от 19:00 часа с лектор Етиен Янев.

ℹ️ Семинарът може да гледате онлайн от тук 👉 https://digital.softuni.bg/events/2284/the-ultimate-guide-to-advocacy-marketing.

📌 Над 80% от онлайн потребителите правят свое проучване в мрежата преди да закупят продукт или услуга. Застъпническият маркетинг (advocacy marketing) е този тип маркетинг, който помага на вашите клиенти и служители да говорят за бранда ви, да бъдат пътеводители в информационното поле. Такъв подход е от изключително значение, знаейки, че 66% от потребителите вярват на прочетени мнения в интернет. Вашите посланици на бранда ще се активизират и във време на криза. Нещо повече – те ще говорят като експерти, защото сте ги поставили в центъра на своята бранд екосистема и ежедневно им помагате да получават нова информация. Застъпническият маркетинг помага на клиентите ви да бъдат щастливи и след това да капитализира това щастие, за да постигнете вашите бизнес цели. Такъв тип техника е по-автентична от традиционния маркетинг, защото е подсилена от реални човешки връзки.

По време на семинара ще научите:

– Каква е ролята на застъпническия маркетинг във вашия бизнес?
– Как да изградите мрежа от посланици на бранда, които да говорят за вас?
– Как да помогнете на посланиците на бранда да говорят като експерти?
– Какви платформи за автоматизация на съдържанието съществуват на пазара?
– Как да удвоите ангажираността в социалните мрежи?
– Реални примери от IT сектора и успехи чрез застъпнически маркетинг.
– Управление на кризисна комуникация чрез застъпнически маркетинг.