Дата:
26 април 2018, четвъртъкЧас:
09:00 - 14:30Достъп:
Такса участиеМясто:
International Business School, зала Универсум, София, улица "Винсент ван Гог" 7Връзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
ICT MediaЗа събитието
Осигуряване на съответствие с изискванията на европейския регламент за защита на личните данни /General Data Protection Regulation/, не е въпрос на избор, пред който бизнесът е изправен. Големите организации в световен мащаб от години разработват стратегии за осигуряване личните данни на клиентите /потребителите/ си. Предизвикателствата, които сега регламентът GDPR поставя пред организациите, изискват от тях добре разработена стратегия, последователни и целенасочени действия.
Ако в края на 2017-а година се обсъждаше най-вече дали организациите в България са подготвени за посрещане изискванията на регламента, то в началото на 2018-а година е налице активен диалог между регулатора /за България/ от една страна, бизнеса и консултантите от друга. Ставаме свидетели на прозрачност дори на начина, по който организациите осигуряват защитата на личните данни, за да докажат на клиентите /потребителите/ си, че компанията, на която са се доверили, е надеждна и сигурна.