Събитие „Facebook За Бизнес“

Приключило

30 март 2018

Пловдив

Събитие „Facebook За Бизнес“

Дата:

30 март 2018, петък

Час:

09:00 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Limacon Event Center, Пловдив

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Limacon Event Center

За събитието

За пореден път в Пловдив Stiliyan Zaporozhanov ще ни потопи в дебрите на Фейсбук маркетинга и ще даде ценни съвети и знания как да продаваме успешно или да развиваме бизнеса си през най-влиятелната социална мрежа в света!

Еднодневното събитие ще се проведе в Limacon Event Center и е насочено към хора, които вече имат базови познания по фейсбук маркетинг.

 

Ниво 2 включва следните модули:

 

1. Конкретни стратегии за онлайн магазини, услуги и личен бранд
В този раздел ще научите как да създавате и излъпните стратегия за Вашия бизнес. Ще разберете кои са конкретните стъпки и реклами, които да използвате за постигане на желаните от Вас брой фенове или продажби.

2. Примери от бизнес практиката
Тук ще Ви запознаем с реални успешни примери от практиката на Стилиян за продаване и развиване на успешен бизнес през Фейсбук

3. Настройка на Фейсбук реклама
В този раздел ще разберете как правилно да настроите една Фейсбук реклама в зависимост от целта Ви, какъв дизайн да използвате за своите реклами, както и как да пишете завладяващи текстове, които грабват вниманието на потребителя и го карат да предприеме действия на Вашата страница.

4. Оптимизация на Фейсбук реклама
Ще научите какво е Вертикално и Хоризонтално оптимизиране и как може да ги използвате за увеличаване резултатите на Вашите реклами. След като в друг раздел Ви покажем как да разчитате репортите от Фейсбук и Google Analytics, ще може да оптимизирате Вашите реклами в зависимост от големината на бюджета и цената на рекламата (т.н. Facebook bid). Ще научите също как да победите конкуренцията по празници и дни с промоции (Black Friday, Коледа, 14-ти февруари и др.)

5. Фейсбук таргетиране за напреднали
В този раздел ще разберете какви са най-успешните комбинации за таргетиране, които сме открили в нашата практика и проекти. Ще научите как правилно да използвате Специалните аудитории (Website&Page Custom Audience), за да може да рекламирате правилните хора, в точния за тях момент, когато са най-ангажирани с Вашия бранд/бизнес/продукт.

6. Facebook PIXEL за напреднали
В Ниво 1 вие вече сте научили как правилно да настроите Facebook pixel-a си и как да оптимизирате своите реклами с него. В Ниво 2 ще разберете как да използвате функциите за напреднали, които ще Ви помогнат да тергетирате и оптимизирате Вашите реклами спрямо конкретните действия, които потребителите извършват на Вашия сайт. Отново и тук ще научите конректни стратегии, които ще може да имплементирате директно във Вашия бизнес след края на семинара.

7. Създаване на продажбени фунии
В този раздел ще научите колко е важно правилното създаване на стратегически продажбени фунии, пред които потребителят минава, за да може да увеличи неговата стойност за Вашия бизнес (колко пари харчи той при Вас). Ще научите конкретни стратегии и фунии, които ще Ви покажат как може да накарате потребителите да пазаруват повече от Вас – с по-големи стойности на самите поръчки (от 30 на 40лв. средна цена) и по-голяма честота на покупката (от 1 на 2 пъти месечно). Тези стратегии могат да увеличат бизнеса Ви, без да увеличите разходите си за реклама.

8. Динамичен Фейсбук ремаркетинг
Тук ще говорим за това как да настроите правилно Динамичен Фейсбук ремаркетинг, за да може потребителите да виждат реклами на конкретни продукти, които вече са разглеждали на Вашия сайт. Ще научите как да създадете Продуктов каталог, как да таргетирате рекламите си и как да пишете контекстуални заглавия за максимум ефект и възвръщаемост на рекламния Ви бюджет.

9. Създаване на Фейсбук репорти
В този раздел ще разберете как правилно да създадете, анализирате и прилагате данните, които постигат Вашите реклами. Ще разберете кои статистики да следите, за да разбирате ясно кои реклами работят и кои не.

10. Четене на статистика в Google Analytics
В този раздел ще разберете как правилно да настроите и използвате Google Analytics за своя бизнес, за да може да анализирате какво прави потребителят на Вашия сайт. Ще научите, че репортите във Facebook не са достатъчни , за да вземете правилни решения. Без правилно следене и анализирина на резултатите от Google Analytics, Вие няма да знаете каква е ефективността на Вашите Facebook реклами или други рекламни канали, които вкарват трафик на Вашия сайт.

11. Facebook Messenger
Типове Messenger реклами – как и кога да се използват.
Как да си създадем свой собствен бот.
Конкретна стратегия за събиране на последователи в Messenger.