Събитие „BSP (Brands & Stores Performance) Bulgaria 2018“

Приключило

29 - 30 мар. 2018

София

Събитие „BSP (Brands & Stores Performance) Bulgaria 2018“

Дата:

29 - 30 мар. 2018, четвъртък - петък

Час:

12:30 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Best Western Premier Hotel Sofia Airport, Зала „Тегел“ / Конферентен център, София

За контакти:

E-Mail

Организатори:

ReExe

За събитието

Събитието има за цел ежегодно да представя специализирана информация за развитието на търговията на дребно в страната и съседните й региони ни да се разискват ключови въпроси, касаещи водещите сектори в търговията – бързо-оборотни продукти, „направи си сам“, фармацевтичен пазар, петролен пазар, банкиране и финансови услуги.

Вече широко разпространените и набрали популярност интернет инструменти и социални мрежи, блогове и други, показват изключително успешни практики и нетрадиционни рекламни подходи. Търговската среда в България се променя, и всички трябва да се адаптираме към новата реалност ако искаме да запазим или да спечелим нови пазарни позиции.

Вече трета година подред, екипът на Реекзе провежда годишно над 70 различни проекта на терен, свързани с пазарни проучвания и измервания на търговски обекти и марките в тях.

През 2017 общо бяха извършени 76 проекта, включващи:

27000 контролинг визити (явен и таен одит),
покритие на над 13000 търговски обекта в България,
бяха интервюирани +9000 респонденти в различни градове, търговски мрежи и категории.

Една от нашите задачи успоредно с извършването на проектите, бе да следим и динамиката на търговските обекти и марките в тях по определени търговски, дистрибуционни и маркетингови критерии. По традиция, на база на събраните данни изготвяме годишен доклад, който бихме се радвали да споделим с Вас.

Какво ще научите?

  • Всички актуални тенденции свързани с:
  • Управление на марките в търговските обекти
  • Действащите Мърчандайзинг стандарти
  • Използването на промоциите като инструмент
  • Промяната на базовите навици в потребителското поведение
  • Кои са симптомите /индикаторите по които може да бъде разпозната ефективната организация в един търговски обект?
  • Кои ключови области трябва да се развиват за да се сглоби ефективен търговски обект?
  • Кои са принципите на управление на ефективния мърчандайзинг?
  • Как да разпознавате силните от слабите Мърчандайзинг инструменти
  • Как да разпознавате ефективните марки?
  • Кои са принципите на взаимодействия вътре между sell-ii <-> merchandising <-> sell-out ?
  • Какви стъпки трябва да се предприемат за да се превърне обектът във високо ефективен?
  • Кои са критичните области превръщащи търговския обект в неефективен?
  • Кои са реалните обстоятелства и пречки по пътя на изграждане на ефективни обекти?
  • Кои са допълнителните мениджърските действия, които трябва да предприемете за да бъдете успешен мениджър на високо ефективен търговски обект/обекти?