Рекламен полуден: динамика на потребителските нагласи 2021
Приключило
Дата:
9 декември 2021, четвъртъкЧас:
15:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
OnlineВръзки:
Facebook страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Interpartners CommunicationsЗа събитието
Първа, втора, трета, четвърта… вълна на коронавируса. А междувременно и вълнообразно животът продължава и FMCG секторът поема по нови пътища.
В поредното издание на „Рекламен полуден“ от Interpartners съвместно с Market Links ви предлагаме съвсем пресни данни за динамиката на потребителските навици с фокус върху храни и напитки, както и за устойчивостта на продуктите като набиращ сила фактор на потребителския избор.
Заедно с Добромир Живков, управител на Market Links, ще обсъдим тенденциите в България и двата най-големи съседни пазара: Румъния и Гърция.
09.12. | 15:00 | Zoom
Актуализирайте своя поглед върху FMCG с последни данни!
Регистрирайте се, за да заявите участие – местата са ограничени