Дата:
25 януари 2022, вторникЧас:
13:00 - 18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Хотел Hyatt Regency Sofia, София, площад Васил ЛевскиВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
Мартин Йорданов, 0888 511 999, E-MailОрганизатори:
CANTARELLI TOC BUSINESS CLUBЗа събитието
ПОЛЗИ
*УВЕЛИЧАВАНЕ НА ПЕЧАЛБАТА ЗНАЧИТЕЛНО (от 30% до 100%),
без инвестиции, без рискове, за кратко време
*ЗАПАЗВАНЕ НА СЪЩЕСТВУВАЩИТЕ КЛИЕНТИ въпреки агресивната конкуренция
*ОТКРИВАНЕ НА НОВИ КЛИЕНТИ въпреки намаляване на търсенето
*ЕФЕКТИВНО УПРАВЛЕНИЕ НА РАЗХОДИТЕ
*КОНФЕРЕНЦИЯТА Е ПОДХОДЯЩА ЗА предприемачи и мениджъри от всички нива и всички видове индустрии
На конференцията ще се представят конкретни примери, лесни за внедряване и доказани решения за справяне с криза – решения, които можете да внедрите без стрес, без риск, без инвестиции и да постигнете резултати за кратко време.
*СЪЗДАЙ СТРАТЕГИЯ ЗА СВОЯТА КОМПАНИЯ ЗА 2022 г. – 2025 г. ЧРЕЗ ТЕОРИЯ НА ОГРАНИЧЕНИЯТА (ТОС). Теория на ограниченията (ТОС) е най – модерната и ефективна система за стратегия и управление доказана в редица компании от различни индустрии в цял свят.
*Разберете каква е стратегията на вашите конкуренти
*Научете как да обърнете кризата в ваша полза
*БИЗНЕС ПОДАРЪК С ВИСОКА СТОЙНОСТ – поканете своите важни клиенти на конференцията – за да подобрите значително своя бизнес помогнете за развитието на бизнеса на вашите клиенти.
I.ТЕМИ НА КОНФЕРЕНЦИЯТА
1. Как да обърнете кризата във ваша полза?
2. Кои са трите основни икономически проблема, които кризата създаде за фирмите?
3. Кое е ключовото ограничение, което пречи на компанията ви да расте?
4. Кои са трите основни характеристики на бизнеса на компаниите ЕДНОРОГ, които да заимствате в своя бизнес?
5. Как да увеличите печалбата значително (от 30% до 100%), без инвестиции, без рискове, за кратко време?
6. Как да запазите съществуващите си клиенти, въпреки създалата се агресивна конкуренция?
7. Как да откриете нови клиенти на местни и международни пазари, въпреки намаленото търсене?
8. Как да постигнете ефективно управление на разходите?
9. Създаване на уникална оферта (иновативен продукт или услуга)
– оферта, на която клиентът не може да откаже и конкуренцията не може да копира
10. Управление на многозадачност /Multitasking/
– едно от основите ограничения на мениджърите
– при неправилно управление едновременно на много задачи се разпиляват пари, време и вниманието на мениджърите
11. Ефективно управление на продажби и дистрибуция
– значително намаляване на складовите наличности от 2 до 10 пъти
– значително намаляване на бавно продаваемите стоки (стандартно са 30% – 40% от общата срока)
– значително редуциране на пропуснатите продажби (90 от 100 потенциални клиенти не купуват, поради липса на търсен продукт)
12. Премахване на ограниченията при изпълнение на проекти
Над 60% от всички световните проекти не отговарят на един от следните показатели:
– спазване на договорения срок
– гарантиране на договореното качеството
– запазване на оферираната цена
ТОС ПРИНЦИПИ ЗА ПО – БЪРЗО ПОСТИГАНЕ НА ВАШИТЕ ЦЕЛИ
13. Как поточната линия на Ford създаде новата бизнес реалност?
100 години по-късно – виждали ли сте снимките от Пето авеню в Ню Йорк от 1900 г. и 1913 г.? Какви са изводите от това време?
1900 г. – 10 000 каруци и 1 кола
1913 г. – 10 000 автомобила и 1 каруца
Как тогава фирмите са се приспособили към новото нормално?
14. Ефективност или ефикасност при управлението – кое е по – важно?
15. Неспособността да си партнираме и математическото доказателство на Адам Смит – принципът “Ани и Бети”
16. Как да намерите клиенти, партньори и мениджъри, с които бързо да постигнете целите си? – принципът ,,Ниските ябълки“
17. Принципът на Червената кралица
Ако стоим на едно място, всъщност изоставаме.
За да останем на същото място трябва да бягаме.
18. Принципът на Парето 80/20 – как да променим пропорцията в наша полза
19. Стратегия за развитие или защо мениджърите не предприемат действия – принципът на крокодил, русалка, злато
– защо мениджърите не предприемат действия?
– да излезете от зоната на комфорт – правилно или неправилно?
– 5 пъти паднете, 5 пъти станете и продължете – правилно или неправилно?
– как да планирате стъпките до основната цел?
20. Качете се на раменете на великаните – как ТОС подобрява системата на Toyota (Lean системата)?
Защо Lean системата не се наложи в Япония? (по-малко от 10% от японските фирми използват Lean системата в своята организация)
21. Бизнес моделът „Пуяк“ – стратегия 20 години напред
ПРЕДСТАВЯНЕ НА УСПЕШНИ ПРИМЕРИ ЗА ВНЕДРЯВАНЕ НА ТОС В СВЕТОВНИ КОМПАНИИ
22. Как Mazda избягва фалита през 2009 година?
Успешна стратегия – кратки срокове за внедряване на новите продукти (преди са били необходими 4 години, след внедряване на ТОС – 2 години)
23. Уникалните подобрения на Lufthansa Technik Германия
Постигане на най-бързите срокове за ремонт на различни видове самолети и
най – добра ценова оферта за ремонти, въпреки най-високото заплащане за служители в бранша
24. Как да направим бъдещата печалба равна на днешния оборот?
Как голяма модна марка „Big Brand“ с оборот 4 милиарда и 10% печалба, за 4 години постига 4 млрд. печалба без инвестиции?
25. Пекарна в Америка: как една обикновена пекарна се превръща в голяма национална компания?
26. Как чрез иновацията Cantarelli – МТМ и МТО постига световна разпознаваемост и експанзия по време на криза?
Иновативна производствена линия – отговор на новите икономически предизвикателства
– Лукс на достъпна цена
– Огромно разнообразие от модели и дизайни
– Изработване на поръчки без минимални количества
– Значително намаляване на сроковете на доставка от 5 месеца на 5 дни
– Значително намаляване на огромни инвестиции за стокови наличности и складови площи в магазините
– Премахване на аутлет артикули – непродадени и остарели стоки (30%-40% от общата стока)
– Редуциране на пропуснати продажби (90 от 100 потенциални клиенти не купуват поради липса на модели, размери, цветове и ценови групи)
II.ВАУЧЕРИ ЗА КОНФЕРЕНЦИЯТА
Цена – 120 лв. за 1 ваучер
– вход за един човек на конференция REFRESH НА БИЗНЕСА
– индивидуална консултация (до 1 час) – Как ТОС инструментите конкретно могат да помогнат на вашия бизнес?