Обучение „Професионално обслужване по телефона“

Приключило

19 юли 2017

София

Обучение „Професионално обслужване по телефона“

Дата:

19 юли 2017, сряда

Час:

10.00

Достъп:

Такса участие

Място:

Зала КИТОВ ЦЕНТЪР, ул. „Люлин планина” № 33 а, София

Връзки:

kitovcenter.com, Facebook

За контакти:

Росица Стоянова, 0892 241171, E-Mail

Организатори:

Китов център ЕООД

За събитието

Подготвен или късметлия?

Общуването по телефона днес взема превес над личните ни срещи с клиентите. И макар на пръв поглед да няма нищо сложно в това да се разговаря с клиентите по телефона, често се оказва предизвикателство да проведем въздействащ и ползотворен разговор.

9 от 10 клиента, останали неудовлетворени от отношението, което са получили по телефона, са склонни да преустановят работата си с компанията.

Обучението Професионално обслужване по телефона се фокусира върху основни принципи за повишаване на ефективността в телефонната комуникация. Темата представя в детайли професионалния подход към клиентите при общуване по телефона.

Цели на обучението: участниците ще усъвършенстват знанията и уменията си в следните области:

1. Ключови комуникативни умения при обслужване на клиенти по телефона
2.Особености при провеждане на входящи и изходящи обаждания
3.Изразни средства в телефонната комуникация
4.Личностни типове и стилове на комуникация с всеки от тях
5.Справяне с емоциите при общуване по телефона

Обучението е подходящо за:

1.Служители в контактен център
2.Супервайзори в центрове за обслужване на клиенти
3.Специалисти „Връзки с клиенти“
4.Служители, които осъществяват и поддържат контакт по телефона от името на компанията
Учебен формат: Интерактивно обучение с практически задачи, работа в групи с дискусии и упражнения

Вижте програма