Дата:
25 юли 2019, четвъртъкЧас:
09:00 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
х-л “Novotel Sofia”, София, бул. “Цариградско шосе” 115 NВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
EXPERT EVENTSЗа събитието
На плещите на мениджъра тежи отговорността за „стиковане“ на хората в екипа, управляван от него. Хората са с различни потребности, умения, навици и дисциплина ….… Как да ги научим и мотивираме да работят като едно цяло?!
МЕНИДЖЪРИ, от Вашите решения и подходи, зависят отношенията между хората в екипа Ви, зависи личната ефективност на всеки един от служителите, неговата удовлетвореност и желанието му да развива способностите си и да допринася с това за развитието и печалбата на бизнеса.
Основните теми, през които ще минем заедно:
МОТИВАЦИЯ НА ЕКИПА
Същност на екипа. Диаграма на Вен за екипа. Мотивиране на екипите и изследване на различните фактори, създаващи добрия екип.
Осъзнаване на основните фактори, които формират добрия екип:
Факторът „група”, или „чувството за Ние”;
Факторът индивидуалности, или мотивирането на разгръщането на личния потенциал на всеки член на екипа;
Факторът „обща цел” или как да поставяме пред екипа мотивиращи цели.
Участниците получават познания на нивото на преживяването, свързани с неформалното лидерство в екипа.
Участниците ще придобият ключови управленски компетентности:
– Умение за познаване на членовете на екипа и техните лични нагласи, които ги определят като екипни играчи.
– Опознаване на собствените си нагласи чрез теста на Белбин при изпълняване на екипна задача.
Тази практика помага за осъзнаване ценностите на добре работещите екипи.
ФОКУС ВЪРХУ РЕЗУЛТАТИТЕ
Баланс между взаимоотношенията с хората и постигането на резултати. Умението да организираш – както своята работа, така и работата на екипа. Процесът на планиране и контрол на реализацията. Ключови показатели.
Роли и отговорности на съвременния ръководител – важността да ги осъзнаем;
Предизвикателствата при балансирането между хора и задачи и възможните решения;
Значението на добрата организация за ръководителя, за хората от екипа, за компанията и за нейните клиенти.
УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДСТАВЯНЕТО
Поставяне на цели и отчитане на постиженията. Делегиране. Обратна връзка. Корекция на грешките и изказване на признание.
Какво включва процеса за управление на представянето. Съвременни дефиниции за успешно управление;
Значението на добре поставената цел за постигането на желаните резултати;
Трудностите в делегирането и най-често срещаните грешки с техните последствия за хората от екипа, за ръководителя и за компанията;
Решаващата роля на личния пример и обратната връзка – за мотивация или демотивация.
ЛЕКТОРИ на семинара са двама признати експерти в областта:
АНТОНИЯ КРЪСТЕВА – Консултант с повече от 15 години опит в корпоративното ръководство на международни компании. Магистър по Енергетика от Техническия университет във Варна, има следдипломна квалификация по Право за бизнеса и държавната администрация от УНСС, София и Диплома от Дългосрочната програма по мениджмънт на Carl Duisberg Gesellschaft e.V., Кьолн, Германия.
ЛЮДМИЛ СТЕФАНОВ – психолог и обучител с над 20 годишен опит. Сред основните му професионални дейности се нареждат воденето на тренинг-групи и психологическото консултиране. През последните 15 години Людмил Стефанов насочва професионалните си ангажименти и интереси като психолог към сферата на бизнеса.
ЦЕЛЕВА ГРУПА:
Обучението е подходящо за мениджъри на всички управленски нива, защото дава добавена стойност на знанието, което вече притежават. Практическата част в обучението дава идеи как да реагирате в ситуации от ежедневието на мениджъра.