Дата:
1 октомври 2019, вторникЧас:
09:00Достъп:
Такса участиеМясто:
ул. „Будапеща“ 92 , СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
EXPERT EVENTSЗа събитието
Комуникационни умения „ръководител-служител“ е самостоятелен модул от програмата за разгръщане на управленския потенциал: „Академия за лидери – бизнес ръководители“.
Ефективната комуникация между ръководители и служители се счита за ключова предпоставка както за растежа на фирмата (отдела), така и за укрепване на екипния дух, повишаване на мотивацията и подобряване на микроклимата във фирмата. Комуникационните умения са вероятно най-подценяваният инструмент в мениджърската практика
Семинарът Комуникационни умения „ръководител-служител“ покрива пет основни теми: комуникацията като процес; вербална, паравербална и невербална комуникация; имейл комуникация; комуникация по телефона; ефективна комуникация. Тестовете осигуряват обратна информация за текущите убеждения на участниците относно комуникационните умения. Упражненията и ролевите игри, заимствани от бизнес живота в България, поставят курсистите пред реални изпитания, но в безопасна среда…
Програма на семинара
Тема 1: КОМУНИКАЦИЯТА КАТО ПРОЦЕС
елементи и етапи на комуникационния процес (два модела)
най-често допусканата грешка в комуникацията „ръководител-служител“
първото впечатление и действителността
съзнание и подсъзнание, емоции и разум
кога да изисквам обратна връзка
моделът ПУВ
матрица на стартовите ситуации и стратегии
Тема 2: ВЕРБАЛНА, ПАРАВЕРБАЛНА, НЕВЕРБАЛНА КОМУНИКАЦИЯ
как да въздействам чрез езика на тялото
как да ги накарам да ме слушат
правила за ефективна вербална комуникация
трите Аз-а на Е. Бернщайн
правилни и погрешни комуникационни вериги
типове служители според начина на възприемане на информация
тест „Какъв е моят естествен стил на поведение“
препоръки за взаимодействие с различни стилове на поведение
оценка на собствения комуникационен стил
Тема 3: ИМЕЙЛ КОМУНИКАЦИЯ
особености на имейл комуникацията
предимства и недостатъци
препоръчителни ситуации за употреба
добри практики за ефективна писмена комуникация
Тема 4: КОМУНИКАЦИОННИ УМЕНИЯ ПО ТЕЛЕЛЕФОНА
специфични характеристики на телефонните комуникации
добри практики при входящи разговори от служители
паравербални и невербални техники
добри практики при изходящи разговори към служители
времетраене, цел, логически конструкции на изреченията,
три типа телефонни разговори
тест „Какъв е моят естествен комуникационен стил“
Тема 5: ЕФЕКТИВНА КОМУНИКАЦИЯ
динамика на вътрешно фирмената комуникационна проводимост
формула за изчисляване на възможните комуникационни връзки в отдела / фирмата
роля и значение на ефективната комуникация за фирмения успех
как да оценя вътрешно фирмената комуникация
как да (не)използвам властта и авторитета за повишаване на ефективността на комуникацията
подходи за подобряване на комуникационната ефективност и комуникационните умения
Тренер:
Владислав Цветанов – бизнес консултант управление на растежа