От този двудневен мастърклас ще научите:

  • Грешките при развиване на асортимент;
  • Причините, които водят до неефективност;
  • Алгоритъм на правилно композиран асортимент;
  • Кои са инструментите за анализ;
  • Репортинг моделите, които се използват и най-ефективните методики за форкаст;
  • Планиране и анализ на асортимента;
  • Системи за обработване на данни за голям асортимент;
  • Добри практики от различни браншове.

Мастъркласът ще обхване общо 10 различни индустрии – дистрибуция на FMCG; производство на храни; продажба на автомобили; фармацевтична индустрия; продажба на детски стоки; продажба на стоки за бита; DIY пазара; Продажбата на технологии и оборудване; продажба в строителната индустрия; продажби в хотелиерската индустрия и др.