ОСОБЕНОСТИ ПРИ СКЛЮЧВАНЕТО, ИЗМЕНЕНИЕТО И ПРЕКРАТЯВАНЕТО НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ

Дата:
21 май 2025, срядаЧас:
09:30 - 13:00Достъп:
Такса участиеМясто:
OnlineВръзки:
РегистрацияЗа контакти:
Денислава Рускова, 0888807911, E-MailОрганизатори:
Магистер Диксит ЕООДЗа събитието
Онлайн обучение ЗОП на 21.05.2025г.
ОСОБЕНОСТИ ПРИ СКЛЮЧВАНЕТО, ИЗМЕНЕНИЕТО И ПРЕКРАТЯВАНЕТО НА ДОГОВОРИТЕ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ
Лектор: Милана Кривачка – адвокат /експерт по обществени поръчки/
начало 9.30ч. – 13,00ч. през платформата zoom.us
Цел на обучението:
Систематично разглеждане на важни моменти от ЗОП. Актуализиране и надграждане на знанията .
Семинарът е предназначен за възложители,експерти, участващи в процесите на подготовка, възлагане, изпълнение и контрол на обществени поръчки, юристи, одитори, финансови контрольори и контролни органи, ангажирани с проверка на тези процеси, изпълнители, външни експерти и лица, натоварени с управлението на проекти с европейско или друг вид външно финансиране, други практикуващи специалисти в областта.
Теми:
9.00 – 9.30 ч. – регистрация
9.30 – 11.00ч.
1. Правна характеристика на Договора за възлагане на обществена поръчка (ОП);
1.1. Специфика при сключването на договора за възлагане на ОП ;
условия и ред за сключване на договора;
рамково споразумение;
гаранция за изпълнение на договора;
срок за изпълнение на договора;
изисквания при изпълнението на договорите за възлагане на ОП;
прехвърляемост на вземания.
1.2. Договор под условие – чл.114 ЗОП;
11.00 – 11.15 ч. – почивка
11.15 – 13.00ч.
2. Особености при изменение на Договор за обществена поръчка и рамково споразумение – чл.116 ЗОП.
2.1. Специални условия за изменение на договора за ОП;
2.2. Ограничение за увеличение на цената при изменение на договора за ОП;
2.3. Нормативно определение на съществено изменение на договора за ОП;
2.4. Методика за изменение на цената на договор за ОП при инфлация;
3. Специални условия за прекратяване на Договор за обществена поръчка или рамково споразумение.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЛЕКТОРА:
Милана Кривачка е магистър по право, адвокат и утвърден специалист в областта на обществените поръчки, концесиите, държавната и общинска собственост, градоустройството (ЗУТ), както и гражданското и търговското право. Действащ адвокат. В продължение на 10 години тя е работила като държавен експерт в Дирекция ”Правна” на Министерския съвет и в това си качество е участвала непосредствено в изработването на проектите на всички нормативни актове, свързани с обществените поръчки, а именно ЗОП, ППЗОП, НВМОП, НУРВСОП и техните изменения. Освен това Милана Кривачка в съавторство с други специалисти в тази област е автор на обособени раздели от книги за обществените поръчки на различни издателства.
Тя е ръководител на авторския колектив, който подготвя материалите за наръчника “ Процедури по обществени поръчки в България и ЕС „.
Регистрация:
Може да се регистрирате директно от нашия сайт www.magisterdixit.net – след програмата на семинара има електронна форма за регистрация или да изпратите мейл на magisterd@abv.bg с Вашето име, данните на фирмата за издаване на фактура и тел. и e-mail за връзка.
В рамките на 24ч. ще получите отговор – потвърждение и проформа фактура с информация за плащането.
За контакт:
тел. 08888 07 911 е–mail: magisterd@abv.bg www.magisterdixit.net Денислава Рускова
Цена 180лв. без ддс/ 216лв. с ддс при записване и плащане до 12.05.2025г.
Цени
220лв. без ддс / 264лв. с ддс/ за един участник
За участвали в предишни наши семинари 210лв. без ддс/ 252лв. с ддс/ за участник
––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Закупуване на участие за втори и следващ представител от една организация 130лв. без ддс / 156лв. с ддс за един участник (върху тази цена отстъпки не се прилагат)
Онлайн обучението включва:
лекции 9,30 – 13.00ч., подробен презентационен материал, изпратен в електронен вид,
сертификат за участие в обучението, почивка
Онлайн семинарът се провежда в реално време и не се предоставя запис. Ще получите линк към zoom.us ден преди събитието, подробен презентационен материал и упътване за участие в семинара. С една идентификация може да се участва само на едно устройство! Изписвайте имената си при влизане в zoom (които сте посочили при регистрацията за семинара), за да бъдете допуснати до семинара. Ангажимент на всеки участник е да се запознае с платформата и работата с нея предварително, да изпробва устройството, от което ще участва, като се убеди, че има работеща аудио система и надеждна интернет връзка. Наличието на камера не е задължително.
Фактурите и линк за участие се изпращат на посочения при регистрацията електронен адрес.
Краен срок за подаване на заявка и плащане 19.05.2025г.