Обучение „Google AdWords – управление на рекламни кампании“
Приключило

Дата:
19 май 2018, съботаЧас:
09:00 - 17:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Българска стопанска камара, София, ул. Алабин 16-20Връзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
02 932 0928, E-MailЗа събитието
Центърът за компютърно обучение при БСК и дигитална агенция Web Motion организират обучение „Google AdWords – управление и анализ на рекламни кампании“, на 19 май 2018 г., от 9.00 до 17.00 часа, в БСК (София, ул. Алабин 16-20).
ЦЕЛИ:
Курсът дава възможност за придобиване на основни умения за управление и анализ на рекламни кампании в платформата Google AdWords. Ще бъдат разгледани добри практики за създаване на ефективни кампании, подкрепени с примери от практиката. Курсистите ще се научат също така да разчитат статистиките и да анализират рекламните резултати, така че да могат да оптимизират кампаниите и да работят по-добре с подизпълнители, ангажирани с управление на рекламата им.
За кого е предназначен курсът?
- За маркетинг специалисти, желаещи да усвоят умения за управление на рекламни кампании в Google AdWords.
- За мениджъри, които желаят да постигнат по-голям контрол над рекламните си кампании и подизпълнителите, както и по-висока възвращаемост от рекламната инвестиция.
- За предприемачи, които желаят сами да рекламират сайта си в Google AdWords.
Теми на курса:
- Рекламна стратегия и Google AdWords.
Видове реклами в платформата на Google: Search, Display, Video (Youtube), ремаркетинг, Dynamic Search Ads. - Създаване на рекламен профил и настройка на рекламни кампании.
Проследяване на конверсии и резултати. * Оптимизиране на рекламата. - Работа с помощните инструменти Display Planner и Keyword Planner.
- Анализ и измерване на ефективността на рекламите.
ЦЕНА НА КУРСА:
160 лв. /участник. Обучението е в малки групи с възможности за консултации.
ЗА ЛЕКТОРА:
Боян Янков, PhD, има 10 годишен опит в организирането на рекламни кампании в Google AdWords. Като управляващ партньор на Web Motion, дигитална агенция, квалифицирана като Google Partner, е ръководил стотици кампании, насочени към българския и европейския пазар. Провел е и редица обучения за дигитален маркетинг за предприемачи, мениджъри и студенти.