Дата:
19 - 20 апр. 2019, петък - съботаЧас:
09:31 - 18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
зала Лозенец (близо до НДК), София, ул. Бисер 2Връзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SALESCOACHЗа събитието
Как сами да направим Google Ads кампании и как да контролираме подизпълнителите
100 % практическо обучение
Важно: Обучението е 100% практическо и ще имате нужда от лаптоп. Преди да се запишете за участие е необходимо да разполагате с регистрация в Google Ads. Ако нямате регистриран профил вижте кратката инструкция в края на програмата. *Лесно е като 1,2,3!
Дати на провеждане: 19 и 20 април 2019 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: гр. София, зала Лозенец, ул. Бисер 2 (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
За кого е подходящо обучението?
Обучението е подходящо за тези от Вас, които имат базови познания в областта на Google Ads, но търсят практическо обучение с работни задачи и ясни примери. Обучението е създадено, както за маркетинг специалисти и експерти, така и за и собственици на организации, които желаят да подобрят контрола при работата със своите подизпълнители!
По време на обучението ще придобиете знания и умения докато се упражнявате върху конкретни задачи, като:
• Определяне на бюджет за Вашата дейност
• Създаване на списъци с ключови думи и отрицателни ключови думи
• Създаване на кампании за търсачка
• Структуриране на рекламни групи
• Създаване на ефективни рекламни текстове
• Създаване на кампании в партньорска мрежа на Google
Какви умения ще придобиете след обучението?
Вие ще можете да:
• Избягвате често допускани грешки
• Определяте коректно своя месечен рекламен бюджет
• Избирате по-ефективни ключови думи
• Създавате кампании с различни графици на показване
• Създавате кампании за отделни градове
• Създавате банер кампании в мрежата на Google
• Създавате ефективни текстови реклами и банери
Побързайте, проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
Програма на обучението:
09:30 – 11:00 ч. – Въведение:
1. Как работи Google Ads?
2. Колко струват първите позиции и от какво зависи цената на клик?
3. Защо Google Ads се изменя постоянно и какво да очакваме?
4. Как да измерим успеха с Google Analytics?
5. Определяне на цели и кое е важно за нашата реклама?
11:00 – 11:15 ч. – пауза
11:15 – 13:00 ч. – Практика: Изберете 50 ключови думи и 50 отрицателни думи с Keyword Planner
1. Задача: Вие сте собственик на фирма за почистване на домове и предлагате комплексно почистване, което включва миене на прозорци, почистване на баня и тоалетна, почистване на подове, почистване на дивани и мека мебел. Изберете 50 ключови думи и 50 отрицателни.
1) Влезте в Keyword Planner
2) Попълнете полетата, като използвате таргетиране: България, български и английски език.
3) Изтеглете получените резултати в Excel формат и ги запазете в папка нова озаглавена „Keyword Ideas“
4) (TO DO) Изберете 50 ключови думи и 50 отрицателни думи, като ги подредите в отделни колонки
Съвет: Изтрийте излишните данни и запазете единствено думите и средното месечно търсене
13:00 – 14:30 ч. – време за обяд
14:30 – 16:00 ч. – Определяне на бюджет
1. Какъв е общия обем търсене?
2. Какъв е потенциала или какъв дял от общото търсене може да се привлече?
3. Колко пари са необходими за привличане на потенциалния дял от търсенето?
Кампания за търсачката – Google Search
Задача: Създайте рекламна кампания за търсачката
1. Озаглавете кампанията „Почистване – София“
2. Таргетирайте град София, изберете български и английски език
3. Изберете график на показване от понеделник до петък, от 08:00ч до 18:00ч
4. Въведете дневен бюджет в размер на 20 лв.
Рекламни групи
1. Какво казва Google за рекламните групи?
2. Примери и варианти за групиране на думи и рекламни текстове.
Практика: Създаване на рекламни групи
Задача: Създайте 50 рекламни групи като използвате готовия списък с ключови думи.
16:15 – 17:45 ч. – Демо: Настройка на ключови думи
1. Добавяне на думи в рекламните групи
2. Настройка на съвпадение – broad, phrase, exact
Демо: Как се създават успешни реклами?
1. Елементи на успешните реклами
2. Как се използват разширения за реклами? (Ad extensions)
17:45 ч. – Време за въпроси и отговори.
Ден 2:
09:30 – 11:00 ч. – Практика: Създаване на кампания за партньорската мрежа (Display Network)
Задача: Създайте банерна кампания за почистване на домове
1. Озаглавете кампанията „Почистване – Display“
2. Таргетирайте град София, изберете български и английски език
3. Изберете график на показване от понеделник до петък, от 08:00ч до 18:00ч
4. Въведете дневен бюджет с размер на 20 лв.
5. Таргетирайте по ключови думи, теми и интереси свързани с почистване на домове
Демо: Каква е структурата на успешните банери?
1. Размери и технически характеристики
2. Елементи на успешните банери
11:00 – 11:15 ч. – пауза
11:15 – 13:00 ч. – Демо: Видео кампании – YouTube
1. YouTube канал и Ads For Video
2. Как се използват видео реклами в YouTube? (Примери от практиката)
13:00 – 14:30 ч. – време за обяд
14:30 – 16:00 ч. – Демо: Ремаркетинг кампании (Remarketing)
16:15 – 17:45 ч. – Обобщение, допълнителни примери и важни съвети
17:45 ч. – Време за въпроси и отговори.
*Кратка инструкция за регистрация в Google Ads:
Профил в Google – лесно като 1,2,3!
1. За да създадете профил в AdWords, са Ви необходими имейл адрес и уебсайт за Вашия бизнес.
2. Влезте в началната страница на Google Ads https://adwords.google.com/home/ и натиснете върху бутона „Започнете сега“
3. Въведете имейл адреса, който искате да използвате за вход в новия Ви профил в Ads. Ако вече имате профил в Google (с други думи, ако вече използвате друг продукт на Google, като например Gmail, YouTube), използвайте имейл адреса си в Google.
За да проверите за свободни места се обадете на 0878 161 901
Цената на обучението за двата дни е 250 лв.
Цена за двама и повече от една фирма е по 190 лв. за участник (спестявате х 60 лв.за всеки следващ участник)
Цените са крайни по смисъла на чл.113 ал.9 по ЗДДС
** Много Важно – вижте другите обучения, който организираме от тозилинк http://webseminari.com/ и позвънете на 0878 161 901 за да попитате какви отстъпки може да ползвате при закупуване на повече от едно обучение!
Участниците в обучението получават Сертификат подписан от нас като Организатори
Условия за връщане на сума, при отказ от страна на участника:
– До 5 дни преди датата на курса – 100 %
– 5 до 2 дни преди началото на курса – 50 %
– 2 дни до деня на курса – не се дължи връщане на сумата за участие!
– Прехвърляне на участие за друга дата се заплаща на 50%.
Лектор: Христо Митков
Казвам се Христо Митков и съм управител на “Импулс Медиа“. От 2013 г. съм сертифициран Google Partner.
От 2013 г. съм сертифициран Google Partner. От няколко години провеждам курсове и изпити за бакалаври и магистри по „Онлайн продажби“ и „Онлайн промотиране“ в МВБУ София.
Между 2005 г. и 2008 г. активно се занимавах с продажба на уеб услуги и уеб сайтове по поръчка. От 2008 г. до днес се специализирам в областта на интернет рекламата, с фокус върху рекламните продукти на Google. Старая се непрекъснато да участвам в обучения и събития свързани с дигитален маркетинг и управление на проекти.
Вярвам, че „човек се учи цял живот“, и че „няма неуместни въпроси, а има неуместни отговори“.
Кратка биография:
Управител на Импулс Медиа – Агенция за успех
Преподавател в МВБУ „Онлайн продажби“ и „Онлайн промотиране“
От 2005г. продажби на уеб услуги и уеб сайтове по поръчка
От 2013г. – Сертифициран Google Partner
Fb: https://www.facebook.com/christomitkov
Lin: https://bg.linkedin.com/in/impulsemedia
W: http://impulsemedia.eu/
Проверете за свободни места на телефон 0878 161 901
Дати на провеждане: 19 и 20 април 2019 г. (петък и събота) от 9,30 ч. – 18,00 ч.
Място: ггр. София, ул. Бисер 2, зала Лозенец (близо до НДК)
Лектор: Христо Митков
Важно: носете си лаптоп, тъй като ще получите конкретни практически умения!
Местата са ограничени. Побързайте и запазете своето място сега!