Дата:
24 януари 2019, четвъртъкЧас:
09:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Предстои уточняване, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
И-ТРЕЙНИНГЗа събитието
Програмата е разработена за управители на фирми, мениджъри, специалисти по човешките ресурси и всички, които се интересуват от ефективно управление на екипите си и методи за разрешаване на евентуални конфликти и кризисни ситуации.
Съдържание:
Коучинг – разбиране и значение за мениджмънта
- Съвременен мениджмънт – уроците на практиката
- Идентифициране на възможностите за коучинг
- Процес от четири практически стъпки
- Прилагане на коучинг като част от лидерския подход
- Две стратегии:Коучинг при постигане целите на организацията
- Коучинг за развитие на служителите и екипа
Подготовка за коучинг – умения на насочващия мениджър
- Кои са силните ни страни?
- Каква промяна трябва да извършим?
- Основните бариери в нагласите ни – вътре и извън нас
- Управление на промяната за коучинг мениджъри
- Практически коучинг при четирите мениджърски функции – планиране, организиране, мотивиране и контрол.
Активен коучинг и проследяване
- Постигане на съгласие по целите
- Създаване на план за действие
- Даване и получаване на обратна връзка
- Системи за проследяване на успеха и контролКонтролиране на резултатите
- Контрол на развитието на екипите и служителите
Как да станете Коучинг мениджър?
- Управление на времето и енергията – свое и на служителите
- Създаване на подходящ климат
- Налагане на санкции – съветите на мениджмънта и уроците на практиката
- Причини за недобро справяне с работата – как да ги преодолеем?
- Различните типове служители – как да им повлияем ефективно?
- Целеполагане, делегиране и контрол на изпълнението на задачите – практическо ръководство за коучинг мениджъри.
Лидерство и коучинг
- Подкрепа чрез комуникация – възможности за използване в практиката
- Кратка практическа мотивация при използване на нови подходи
- Предизвикателствата на екипния коучинг
- Поддържане на желаното поведение от страна на екипа и отделните служители
- Ръководство за похвали за Насочващия мениджър
Практическа сесия:
Съдържание:
- Практически задачи и работа по казуси
- Разиграване на конкретни ситуации
- Обратна връзка и анализ
Всяка сесия ще се проведе на базата на конкретни практически казуси и задачи от практиката на обучаемите.
Сесия 1: Коучинг при поставяне на цели и задачи
Сесия 2: Коучинг и делегиране
Сесия 3: Коучинг при мотивация на служители и екип
Сесия 4: Коучинг при контрол и отчет на изпълнението и развитието
Водещ обучението е Явор Янкулов, PhD