Дата:
24 януари 2018, срядаЧас:
10:59 - 17:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Венус Конферентен Център, София, ул. Княз Александър Дондуков 9За контакти:
+359885607724, E-MailОрганизатори:
E-trainingЗа събитието
Това обучение ще помогне на участниците да се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите; да придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори; да се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори; да преодоляват външните опити да бъдат манипулирани; Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите.
Ползите за вас и вашата организация
Това обучение ще помогне на участниците да:
– се запознаят с процеса на подготовка на бизнес продажбите и преговорите
– придобият задълбочени познания, относно техниките за водене на преговори
– се почувстват по-сигурни в планирането и провеждането на бизнес продажби и преговори
– преодоляват външните опити да бъдат манипулирани
– Най-важното: да преодоляват отказите на клиентите и успешно да затварят продажбата и преговорите
Основни теми в програмата
Подготовка за бизнес продажба и преговори
– Установяване на потенциалните клиенти. Правило за трите „П“. Четири лица при вземане решение за покупка – за бизнес клиенти
– Методи за достигане до потенциалните клиенти. Практика на българския пазар
– Изготвяне профил на клиента – практически тествана методика
– Развиване ползите за клиента – практически план
Характеристики на ефективния преговарящ
– Професионализъм
– Позитивно мислене
– Умения за активно слушане
Продажбено представяне
– Техники за осъществяване на контакт. СПИН метод за установяване основните потребности при продажба и преговори.
– Умението да задаваме въпроси.
– Планиране на продажбата и продажба на плана – извеждане на потребностите за клиенти търговци. Практически адаптивен подход.
Умения за водене на преговори
– Стратегия на преговорите
– Фази на преговорите
Подготовка
Размяна на информация
Преговаряне
Постигане на съгласие
Контрол по изпълнение на договореностите
– Боравене с отстъпките
– Техники за въздействие
– Техники за противодействие
Справяне с възраженията на клиентите – търговско преговаряне
– Какво представляват възраженията? Общи принципи и техники при посрещане на възраженията
– Планиране на възраженията. Разбиране на възраженията на клиентите
– Основни видове възражения и как да се справяме с всяко едно от тях
– Основни принципи при преодоляване на възраженията
– Водене на преговори при продажба. Определяне от какво клиента не може да се откаже; от какво може и на каква цена; кое не е важно за него но е важно за нас?
– Практически способи за водене на преговори при продажбен контакт
Успешно затваряне на продажбата и следпродажбено сътрудничество с клиентите
– Кога е моментът да се пристъпи към затваряне на продажбата?
– Метод на 5-те въпроса при затваряне. Разчитане на сигналите за покупка
– Какво прави добрият затварящ продажбите? – практически изводи
– 10-те най резултатни техники за затваряне – адаптация при работа с клиенти-търговци, наблюдения върху българския пазар на бързооборотни стоки
– Най-често допусканите грешки – как да ги избегнем?
Методика на обучението
Обучението е разработено от консултантите на e-training и e адаптирано към българския пазар и потребители.
Всеки от модулите включва първоначално лекционно обучение, тренинг, казуси за разрешаване – индивидуални и групови, обсъждане на конкретни практически ситуации, въпроси за самостоятелна работа.
Обучението ще приключи с тестова проверка за степента в която обучаемите са възприели знанията и са подготвени за практическото им използване.