Обучение „3D Анимация за игралната индустрия – персонажи, реквизити, околна среда – част 4“
Приключило

Дата:
5 ян. - 9 мар. 2017, четвъртък - четвъртъкЧас:
18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), СофияВръзки:
Официална страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Software UniversityЗа събитието
Целта на това обучение е да даде на кандидатите професионални умения в моделирането и анимацията на сложни органични и хуманоидни, 3D анимационни персонажи с подходящата за тях околна среда и реквизити, използвайки Maya, MudBox, PhotoShop и други асистентни софтуери – стандарти за игралната и филмовата индустрия. Ще усвоите специфични методи за 3D скулптиране, анимиране и текстуриране на реалистични, хуманоидни анимационни персонажи, така също ще се запознаете с техниките за оптимизирането и импортирането им в игровите енджини – game engines, като Unity 3D.
Обучението ще премине във формата на групов проект, с цел изграждане на демо ниво- прототип за видео игра, в който всеки студент трябва да участва с най-силните си умения. Крайният групов проект ще бъде част от общото порфолио на всеки студент преминал през трите етапа на обучението.