Семинар по поведенческа и невро-икономика „Най-нови практики за ефективен маркетинг“

Приключило

18 юни 2015

София

Семинар по поведенческа и невро-икономика „Най-нови практики за ефективен маркетинг“

Дата:

18 юни 2015, четвъртък

Час:

09:00

Достъп:

Само с покана

Място:

София, София

За контакти:

1, 2, E-Mail

За събитието

Капитал в сътрудничество с Neuroeconomics Labs – България, организира семинар на тема поведенческа и невро-икономика – новата дисциплина, която навлиза с бързи темпове в маркетинга и рекламата в САЩ и Великобритания.

На семинара, двамата лектори ще представят най-значимите фактори, които оказват влияние върху потребителските възприятия и решения. Ще бъдат представени най-новите добри практики за тестване и оптимизиране на потребителското преживяване чрез измерване на мозъчната активност и проследяване на погледа. Комбинацията от тези технологии дава безпрецедентна досега директна връзка между всеки рекламен материал и начина, по който потребителите реално го усещат и изживяват. Методологията позволява да се проследят ангажираността и емоциите на потребителя обективно, в реално време с точност до милисекунди, и с документирана сигурност кой елемент ги е предизвикал. В допълнение, ще бъдат демонстрирани примери за ефективното приложение на тази методология за оптимизирането на маркетинг послания и рекламни материали.

На семинара могат да вземат участие само хора, получили лични покани.

Аудитория:
–  маркетинг мениджъри и директори
–  бранд мениджъри

Кога и къде:
18 юни 2015 / 9:00 ч.