Награди класация Любимите марки и Бранд мениджър на годината

Приключило

11 юли 2019

София

Награди класация Любимите марки и Бранд мениджър на годината

Дата:

11 юли 2019, четвъртък

Час:

09:00 - 21:30

Достъп:

Такса участие

Място:

Рейнбоу Плаза, София, ул. Атанас Дуков 29

За контакти:

E-Mail

За събитието

Заповядайте на награждаването на ЛЮБИМИТЕ МАРКИ и БРАНД МЕНИДЖЪР на годината, събрали най-много гласове в единствената потребителска класация на 11.07.2019 г. в Зала Рейнбоу плаза. По време на събитието ще имате уникалната възможност да се запознаете с членовете на Business Lady Club и да присъствaте на представянето на новия брой на списание Business Lady!

✔„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” е единствената потребителска онлайн класация в България. Тя се провежда за 11-та поредна година и дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие и сърца. Инициативата е основана само и единствено върху мнението и нагласите на потребителите.

„ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” не разчита на жури при номинациите – те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. В това се крие и уникалността на „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”. Те представят не експертното, а потребителското мнение за брандa.

Награда „ЛЮБИМА МАРКА“ ще получат брандовете събрали най-много гласове в класацията.

✔ БРАНД МЕНИДЖЪР НА ГОДИНАТА
През 2019 г. класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” стъпва уверено в първата годината на второто десетилетие. За това поставяме класацията на ново ниво. За първи път ще бъдат връчени и призове за бранд мениджърите, маркетинг мениджърите и комуникаторите, развили и наложили марката сред потребителите – тези, които са допринесли с креативност, иновативна стратегия и адекватен комуникационен план за силното присъствие на продукта/услугата и емоционалната му връзка с потребителите. Това са специалистите, стоящи зад всяко послание, слоган, статия, постове в социалните мрежи, които разбират потребностите на своите последователи и денонощно са близо до тях. Те поддържат жив огъня на любовта между бранда и потребителя.
Ето защо, тази година екипът на класацията, следвайки обществения вот и резултати в рамките на класацията, ще възнагради и специалистите, отговорни за превръщането на една марка в предпочитана и любима. Като връчи награди не само на спечелилите марки във всяка категория, а и на професионалистите, стоящи зад успешния бранд.
Въвеждате нова марка на пазара? Препозиционирате търговска марка? Намирате локалното в един глобален бранд? Разчупвате стереотипите и провокирате?
Вашето място е в „Бранд мениджър на годината“. Целите на конкурса са да се разгласят резултатите от успешни кампании и да отличат най-динамичните и иновативни специалисти, които стоят зад тях.

✔ ТОП СЪБИТИЕ ЗА БРАНД МЕНИДЖМЪНТ – BRAND TALKS: Мисия „Любима марка“ – first branding conference Как да създадеш любим бранд и да печелиш
Освен класацията и церемонията по награждаване на брандовете и техните мениджъри, ще се проведе и дневно събитие, на което ще бъдат представени най-новите подходи и тенденции в бранд мениджмънта. Ще имате и уникалната възможност да чуете историите на успеха на едни от водещите световни брандове и специалисти. Световноизвестни специалисти в областта на маркетинга, рекламата и ПР-а, ще се присъединят към нас, за да споделят своя опит и да дадат ценни препоръки кое е разковничето и как трябва да общуваме със съвременния потребител, за да имаме емоционална връзка и лоялни клиенти. Ще чуете вдъхновяващи истории, примери от практиката и ценни съвети как да направите своя бранд не просто успешен, а любим.

Любимите ни марки стават неотлъчна част от живота, те са наши приятели, а не просто бранд или продукт. Вие не си купувате просто продукт, а преживяване и емоция. Именно това е нещото, което никога не бихте позволили да си отиде, защото любимите ни марки ни вдъхновяват.

КАТЕГОРИИ:

1. ВИСОКОАЛКОХОЛНИ НАПИТКИ
2. ВИНО И ВИНАРСКИ ИЗБИ
3. БУТИЛИРАНА ВОДА
4. КАФЕ И ТОПЛИ НАПИТКИ
5. ЯДКИ, ЧИПС, СОЛЕТИ
6. ЗАХАРНИ ИЗДЕЛИЯ
7. МЕСНИ ПРОДУКТИ
8. МЛЕЧНИ ПРОДУКТИ
9. МАЙОНЕЗИ, ЛЮТЕНИЦИ И СОСОВЕ
10. БИО ПРОДУКТИ И СУПЕР ХРАНИ
11. БИО И НАТУРАЛНА КОЗМЕТИКА
12. ДЕРМО И МЕДИЦИНСКА КОЗМЕТИКА
13. БЕБЕШКА КОЗМЕТИКА
14. БЕБЕШКИ И ДЕТСКИ ПРОДУКТИ
15. АВТОМОБИЛИ
16. ЗАВЕДЕНИЯ
17. УЕБ МЕДИИ И САЙТОВЕ
18. РАДИО
19. ТЕЛЕВИЗИЯ
20. ТЕЛЕКОМУНИКАЦИИ И ИНТЕРНЕТ
21. ЗАСТРАХОВАТЕЛНИ КОМПАНИИ И БРОКЕРИ
22. БЪЛГАРСКА МАРКА
23. БЪЛГАРСКА МАРКА – ХРАНИ И НАПИТКИ
24. ФАРМАЦЕВТИЧНИ ПРОДУКТИ И МЕДИЦИНСКИ ИЗДЕЛИЯ
25. ВИТАМИНИ И ХРАНИТЕЛНИ ДОБАВКИ
26. ПРОТИВОАЛЕРГИЧНИ ПРОДУКТИ
27. ФИНАНСОВИ ИНСТИТУЦИИ
28. ФИНТЕХ КОМПАНИ
29. ТУРИСТИЧЕСКИ ХОТЕЛИ И КОМПЛЕКСИ
30. ТЪРГОВСКИ ВЕРИГИ
31. ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ
32. IT И СОФТУЕРНИ ПРОДУКТИ
33. ЛЮБИМ РАБОТОДАТЕЛ
34. ИНОВАТИВНИ МАРКИ
35. СОБСТВЕНИ МАРКИ
36. СОБСТВЕНИ МАРКИ – ХРАНИ И НАПИТК

КАК ДА СПЕЧЕЛИТЕ:

• Като комуникирате участието си през всички маркетинг и медия канали, с които разполагате. Така освен, че ще имате уникален повод да общувате с потребителите си ще създадете и интересна комуникационна кампания с атрактивно съдържание /събитие, новина, игра или др./ Това ще предизвика допълнителна ангажираност на вашите клиенти и ще ги активира по време на класацията и в гласуването.
• Да подходите отговорно и амбициозно към участието си и да се представите с банер или лого в сайта на класацията, като използвате възможността да достигне директно до огромна аудитория, да презентирате сайта си и дейността си в детайли, да популяризирате продуктите си, постиженията си, публичната си репутация.

РЕГЛАМЕНТ:

“ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” се провежда в три етапа. Гласуването се извършва онлайн на адрес: www.mylovemarks.eu след предварителна регистрация. Потребителите номинират или гласуват, като потвърждават избора си през линк, изпратен автоматично на електронната им поща, посочена за контакт. Непотвърдените гласове не се отчитат! Гласуването се извършва в минимум 20 категории.

Първи етап: 3 – 10 юни: потребителите избират една от посочените в падащо меню към всяка категория брандове. Този етап цели да отсее Топ 6 на най-предпочитаните брандове в различните отрасли. В следващия кръг продължават онези 6 марки в категория, събрали най-много потребителски гласове.

Втори етап: 13 – 23 юни: потребителите избират до 3 от 6-те продължаващи марки в различните категории. Целта на този етап е да покаже кои 3 марки в отрасъл продължават в трети последен кръг на класацията. Марките могат да използват логото на класацията /без допълнителни такси/ само за целите на комуникациите, свързани с мотивирането на потребителите да ги подкрепят в рамките на инициативата.

Трети етап: 26 юни – 6 юли: потребителите ще определят марка №1 във всяка категория. Както и ЛЮБИМАТА МАРКА на потребителите за 2018 г., събрала най-много гласове в хода на класацията. Марките, стигнали до финалния ТОП 3 могат да използват логото на класацията /без допълнителни такси/, както за комуникациите си, свързани с мотивиране на гласоподователите, така и за техните последващи рекламни кампании, опаковки и други, както следва:
– Първо място: ЛЮБИМА МАРКА, в категория…
– Второ място: ФИНАЛИСТ, в категория….
– Трето място: ФИНАЛИСТ, в категория….

Тази година бранд- и маркетинг мениджърите на ТОП 3 марките във всяка категория ще могат да се състезават и за допълнителни призове, свързани с:
– Най-креативен слоган.
– Най-въздействащо послание.
– Най-атрактивна FB-игра.
– Най-активна кампания за „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” (онлайн, игри, нестандартни комуникационни канали)