Откъде ще дойдат по-добрите маржове и какво се случва с бизнес моделите

Tемите в курса отразяват предизвикателствата пред бизнеса днес. След постепенното отърсване от кредитната криза натискът за постигане на растеж е особено осезаем. Въпреки това в следващите пет години се очаква значителна несигурност и бизнесът трябва да бъде гъвкав и адаптивен. За тази цел е необходимо да се извършат доста преструктурирания. По-добри маржове ще има в резултат от повишена ефективност, тъй като са ограничени възможностите за реализиране на положителен резултат чрез увеличаване на цените.

За кого е обучението? Кой в компанията е ангажиран с бизнес стратегията?

Обучението е за мениджъри, но е адекватно и може да е полезно за всички служители. За да бъде ефективна, една стратегия трябва да се осъществява успешно на всички нива в организацията. Изпълнителното ръководство определя курса на движение в периода на стратегическо планиране, а мениджмънтът подсигурява постигането на съответните цели, от оперативните служители се очаква да приведат стратегията в действие при отношенията си с клиентите.

Статията е достъпна в онлайн изданието на „Капитал“: Линкълн Майлс за курса по бизнес стратегия в програмата Business Essentials