Дата:
15 май 2018, вторникЧас:
10:00 - 17:00Достъп:
Входен билетМясто:
Сатиричен театър "Алеко Константинов", Голяма зала, София, ул. “Стефан Караджа” № 26Връзки:
Купи билетЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Happiness AcademyЗа събитието
Обучението ще премине през два етапа: първи – изясняване на предимствата на това да бъдем щастливи и да имаме щастливи хора в екипа. Във втори етап ще бъдат представени практически съвети и предложения за това как участниците могат да засилят собственото си щастие, както и това на хората около тях.
Лекторът – проф. Радж Рагунатан, ще представи обобщено научните изследвания на трите най-важни фактора, определящи щастието в работата: Удовлетворяване на базовите нужди; Постигане на МБА (Майсторство, Близост и Автономност); Изграждане на ориентация към Изобилие.
По време на обучението ще се работи интензивно върху следните аспекти, влияещи на щастието в работата:
поставяне на правилни основи;
създаване на възможности за развитие и постигане на майсторство;
създаване на чувство за близост (принадлежност);
овластяване на екипа чрез автономност;
създаване на култура на изобилие.
В края на деня, участниците ще имат персонализиран план както за собственото си щастие, така за това как могат да подобрят щастието на колегите си.
Обучението е интерактивно и включва голям брой упражнения.
Лекторът
Д-р Радж Рагунатан изучава влиянието на преценките на хората и на решенията, които те взимат върху собственото им щастие и чувството им за удовлетвореност. На базата на своите изследвания той преподава изключително успешен онлайн курс на тема „Щастие” в платформата за онлайн обучения Coursera (https://www.coursera.org/). Курсът се нарича „Живот, изпълнен с щастие и удовлетвореност” и има 200,000 курсисти от буквално всяка страна в света. Курсът има обща оценка от 4,8 (при максимум 5) от 2500 курсисти и е един от най-високо оценените академични курсове. В допълнение курсът е оценен като Най-добър МООК (Масивен отворен онлайн курс) за 2015 в класацията на Class-central.
Радж е професор по маркетинг в Училището Маккомбс по бизнес към Университета на Тексас в Остин. Автор е на книгата „If you’re so smart, why aren’t you happy?” (2016), издадена на български език под заглавието „Ти си умен, успешен, но дали си щастлив?” (2017).
Статии и проучвания на Радж се публикувани както във водещи маркетингови издания така и в световни печатни и онлайн медии като: The New York Times, The Los Angeles Times, Austin American Statesman, The Houston Chronicle, Psychology today и др.