
За събитието
Практическо обучение в модул „Стратегически бранд мениджмънт“ със специалност „Бранд мениджър“.
Курсът е с продължителност 80 астрономически часа/120 уч. часа по 40 мин/.
Целта на цялостната програма по „Стратегически бранд мениджмънт“ е да изгради практически и теоретични умения за ефективно управление и развитие на един бранд. След успешното преминаване на обучението, курсистите ще имат структурирани познаняния за менажиране на основните маркетингови процеси и кампании в една организация.
Участниците в него ще научат как да изграждат и управляват кампании, как да създават стратегии за постигане на резултати и как да следят и анализират резултатите от кампаниите, които управляват.
Ще придобият умения за създаване и управление на силен бранд, който да изгради лоялни клиенти.
В курса ще бъдат разгледани всички етапи и стъпки за правилното позициониране на един бранд, както и факторите, които влияят и спомагат за изграждане силна бранд идентичност, която да е устойчива във времето и да доведе компанията до високи резултати.
Подробно ще бъдат разгледани теми, като: одит на бранда, изграждане на идентичност, извеждане на мисия, визия и ценности, определяне на характер на бранда и изготвяне на конкурентни анализи и изграждане на маркетингова стратегия, ефективна работа с рекламни и медийни агенции, анализ на резултати и управление на кампании и др.
Ще бъде поставен фокус върху най-новите тенденции за ефективно управление на бранд с примери от български и чужди марки.
Обучението включва практически занятия с разглеждане на реални казуси, както и участие на гост-лектори лидери в своята област.
Всеки курсист ще получи ПОДАРЪК – набор от инструменти, които да ползва в практиката си.
Обучението е подходящо за маркетингови специалисти, които имат желание да се развиват в областта, маркетинг и бранд мениджъри с желание да повишат своята ефективност, да структурират и оптимизират работата на отдела си, както и на собственици на малки и средни предприятия, които биха искали да изградят силен и разпознаваем бранд.
Желателно е курсистите да имат минимални познания в маркетинговите комуникации и базовата терминология, но не е задължително.
В края на обучението всеки курсист ще има за задача да подготви самостоятелно курсова работо по зададена от лектора тема.
За повече информация и въпроси ни пишете на info@mgacademy.bg.