Курс „Дигитален маркетинг за ритейл бизнеса“

Приключило

25 юни 2018

София

Курс „Дигитален маркетинг за ритейл бизнеса“

Дата:

25 юни 2018, понеделник

Час:

08:45

Достъп:

Такса участие

Място:

х-л “Бест Уестърн Сити”, София, ул. „Стара планина“ 6

За контакти:

E-Mail

Организатори:

ЕКСПЕРТ ИВЕНТС

За събитието

Този курс ще ви даде ключове, с които да боравите докато напредвате със своите продажби в онлайн лабиринта от възможности.

Представете си, че между вас и потребителя има тънко огледало, вие го виждате, а той вас не, вие знаете неговото настроение, потребности и навици… така биха изглеждали вашите способности, ако можете да предположите кога и как този потребител се оглежда във вашето огледало.

Къде да бъдат позиционирани продажбите на вашите продукти и услуги? Как да отгатвате тона на вашето послание? Дали да шепнете в ухото на потребителя или да крещите с ярки думи и образи? Къде е ключът?

Необходимо е деликатно равновесие между маркетинговия отдел, който разработва промоции на базата на календар, включващ всички дейности от първата стъпка до последният удивителен знак – процес, който отнема време и е планиран внимателно в корпоративните – отдели, които са предназначени да реагират бързо на текущите тенденции.

В ТОЗИ КУРС ЩЕ НАУЧИТЕ:

Основата на дигиталния маркетинг. Въведение. Публики

  • Кой използва Интернет у нас и по света
  • Кои са нашите публики и къде онлайн са те
  • Кои са основните инструменти на дигиталния маркетинг

    Канали и дигитални канали. Социални мрежи

  • Канали за комуникация – традиционни и нови
  • Социални мрежи и възможности за работа през тях

    Маркетинг на съдържанието

  • Типове съдържание онлайн
  • Защо Маркетинг на съдържанието днес е основният
  • Креативност и идеи за съдържание за вашия бизнес

Имейл маркетинг – възможности и бариери

  • Имелйът остава най-евтин и ефективен като канал. Как да го използваме
  • Основни тънкости и възможности

    Реклама онлайн. Бюджетиране и планиране

  • Колко да плащаме за онлайн реклама, за да е тя най-ефективна
  • Как да разпределяме бюджета
  • Планиране на рекламата

Google рекламата в детайл

 

Лектори на семинара са двама експерти в областта на дигиталния маркетинг и не е смело да твърдим, че те се нареждат по компетентност и опит сред най-добрите в България в брънша – ЖЮСТИН ТОМС и ГЕНАДИ ВОРОБЬОВ

Семинарът е насочен към всички търговци на продукти и услуги, които искат да увеличат обсега на своите възможности за продажби на директни потребители!