
Дата:
4 - 19 апр. 2018, сряда - четвъртъкЧас:
19:00 - 22:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Софтуерен университет (СофтУни), зала Experience, СофияВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
SoftUniЗа събитието
Копирайтинг обучението отговаря на все по-голямото значение, което отдават бизнесите и специалистите по дигитален маркетинг на качественото уникално съдържание. Интересът към създаване на работещи текстове наложи подготовката на цикъл от лекции и практически упражения, посветени на Content-а. От тях могат да се възползват всички, които създават съдържание, но материята е изключително полезна и за оптимизатори, специалисти по маркетинг и реклама, PR специалисти, блогъри и автори.
Свикнали сме да приемаме Копирайтърите само като писачи на рекламни текстове, но на участниците им предстои да видят същността на създаване на успешни реклами, на вълнуващи слогани и клипове. Ще се показват и реализират най-добрите образци, самите участници ще са част от екипи, които да създадат своята първа реклама.
Копирайтингът се развива според свои правила и за да сме успешни специалисти, добре е да познаваме различните техники на писане. Именно това ще усвоят всички в практическите занятия от обучението. Ако за вас думите са не просто изразно средство, ако искате да разберете защо Content is King, ако писането за вас е страст – добре дошли!
УМЕНИЯ, КОИТО ЩЕ ПРИДОБИЕШ
- Различаване на отделните видове комерсиално съдъжание
- Създаване на вълнуващи и работещи заглавия
- Разучаване на структурата на комерсиалния текст
- Писане на успешно съдържание
- Изграждане на своите първи Content стратегии
- Разработване на дистрибуционните канали на съдържание
ТЕМИ
1 РЕСУРСИ
2 ДЕФИНИЦИИ ЗА КОПИРАЙТИНГ, ОСНОВНИ ПОНЯТИЯ
3 ВИДОВЕ РЕКЛАМНО СЪДЪРЖАНИЕ
4 СТРУКТУРА НА КОМЕРСИАЛНИЯ ТЕКСТ
5 КАК ДА УПРАВЛЯВАМЕ ОНЛАЙН СЪДЪРЖАНИЕТО СИ
6 ДИСТРИБУЦИЯ НА СЪДЪРЖАНИЕТО
7 ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ
8 ИЗПИТ
За кого е подходящ курсът ?
„Copywriting Secrets“ е подходящ за специалисти в областта на дигиталния марктинг и комерсиалното писане, но и за непрофесионалисти, фрий лансъри и блогъри.