Конференция „Успешният подбор: Бизнес възможности и предизвикателства“

Приключило

15 март 2018

София

Конференция „Успешният подбор: Бизнес възможности и предизвикателства“

Дата:

15 март 2018, четвъртък

Час:

13:30 - 18:00

Достъп:

Такса участие

Място:

Capital Fort, София, бул. Цариградско шосе 90

За контакти:

E-Mail

Организатори:

Casus Futura

За събитието

Представяме ви второто издание на конференцията

💡 УСПЕШНИЯТ ПОДБОР: БИЗНЕС ВЪЗМОЖНОСТИ И ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВА 💡

📆 15. Март 2018 г. | Регистрация: 13:30 ч.
Зала „New York City“, Capital Fort

🚩 Ще ви представим настоящите предизвикателства пред особеностите на пазара на труда и бъдещите перспективи при намиране на нови служители, с които трябва да се справи бизнеса.

Турболентността на средата ни носи и нови механизми и инструменти за успешно справяне на работодателите и бизнес лидерите в задачата да привлекат най-добрите и подходящи членове за техните бизнеси.

Чрез интересната и предизвикателна програма за събитието, споделяне на добри практики и тенденции от опитни професионалисти и чрез метода на спийд нетуъркинг, участниците ще имат възможност да си вземат полезни неща за бизнесите си и да споделят своите опит и контакти.

🎯 Конференцията цели да подпомогне и мотивира бизнес лидерите и техните HR специалисти в България и региона в техните предизвикателства в намиране на подходящи служители за техния бизнес.

🔖 ФОРМАТ

Полудневно конферентно събитие с презентации от познати професионалисти в сферата, практически-насочени дискусии и спийд нетуъркинг*

* Спийд нетуъркинг (speed networking) е формат, който за пръв път въвеждаме в конферентните ни събития, с който по време на почивките всеки ще има възможност да се запознае с всеки и да обмени контакти и вдъхновение. Това ще се случва по определен сценарий и фасилитиране на екипа на организаторите в залата на събитието в по-неформална атмосфера с кафе, чай и напитки, които да осигурят свежест и бодрост на участниците. Въпреки че пушачите ще бъдат леко ощетени, ще си позволим да експериментираме и да компенсираме с възможността да се запознаете с повече от участниците в събитието.

🚀 АУДИТОРИЯ:

200+ участници – изпълнителни директори и мениджъри, HR специалисти от различни сектори на икономиката, представителни на консултантски компании, компании за услуги в областта на подбор, специалисти от държавната администраация, специалисти по комуникация, представители на неправителствен сектор.

💎 КАКВИ СА ПОЛЗИТЕ ДА УЧАСТВАТЕ?

• Запознаване и вземане на добри практики от професионалисти
• Възможност за споделяне на личен опит
• Различна и предизвикателна атмосфера
• Практическо и полезно съдържание
• Обмяна на контакти
• Много забавление