Конференция “CRM Еvolution 2016: Клиентът като партньор”

Приключило

27 октомври 2016

София

Конференция “CRM Еvolution 2016: Клиентът като партньор”

Дата:

27 октомври 2016, четвъртък

Час:

09:00 - 14:30

Достъп:

Такса участие

Място:

София Хотел Балкан, София

За контакти:

+35924896745, E-Mail

Организатори:

Списание ENTERPRISE

За събитието

Последните тенденции в развитието на CRM решенията, като философия на управление на компаниите, и иновациите в предлаганите софтуерни продукти, ще бъдат представени на събитието, организирано от списание ENTERPRISE. Конференцията ще разгледа необходимостта за бизнеса от проактивни продажби и промените в поведението на потребителите на услуги и продукти.

Концепцията CRM (Customer Relationship Management) някога е била традиционна стратегия за управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори. В наши дни обаче CRM се развива активно и в нови посоки – в сферата на задълбочения анализ на развитието на клиента, бизнес проучванията и оптимизиране на финансовите резултати.

Представители на водещи компании в България ще представят своя успешен опит във внедряването и използването на CRM системи, а по време на практическия МАСТЪР КЛАС участниците в Конференцията ще научат как да използват CRM при маркетинг и рекламни кампании, както и да привличат доволни клиенти.

По време на събитието ще се запознаете с темите от ключовите експерти в сектора:

·       Борил Богоев, Онлайн предприемач и консултант

·       LaszloPapp, Gartner Area Manager за Унгария и България

·       Людмил Стойчев, Управляващ съдружник, CBN Panoff and Stoytchev

·       Иван Арнаудов, Founder&CEO, Sales Strategy Consulting Ltd

Конференцията е част от поредицата за успешни практики в различни бизнес сектори MySuccess.bg на списание ENTERPRISE.

Събитието се организира с подкрепата на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия (ИАНМСП) и Българска търговско-промишлена палата (БТПП).

Официален партньор: Парафлоу

Публикувано на 12 октомври

Публикувано на 12 октомври