Обучение „Instagram Marketing“

Дата:

8 март 2019, петък

Час:

19:00 - 22:00

Достъп:

Входен билет

Връзки:

Фейсбук

За контакти:

089 224 1199, E-Mail

Организатори:

SoftUni Digital

За събитието

На 8 март ще стартира второто издание на обучението за Instagram за бизнес в SoftUni Digital, с лектор Петър Владимиров.

Може да изберете да се обучавате присъствено (в сградата на SoftUni в кв. Изток, София) или да гледате лекциите онлайн.

Занятията ще се проведат в рамките на 5 седмици (всеки петък от 19:00 до 22:00).
Може да разгледате повече и да се регистрирате от тук: https://digital.softuni.bg/trainings/2126/instagram-marketing-march-2019

ℹ️ ЗА КУРСА

Майсторският клас за Instagram включва серия от практически лекции и дискусии, покриващи основни аспекта на платформата по отношение на маркетинг:
✔️ Създаване и управление на профил/бизнес профил;
✔️ Стратегия и практически съвети за създаване на консистентно и ефективно съдържание;
✔️ Практика: мобилно и фотозаснемане
✔️ Рекламни кампании и формати

В обучението ще се включат и някои от най-добрите гост-лектори, които са профилирани в различни насоки от Instagram маркетинга:
#реклама
#съдържание
#фотография
#стратегия

*Подробна информация може да видите на страницата на курса.
**Цената за присъствена форма на обучение е 180 лв., а за онлайн форма на обучение – 160 лв.

👨‍💼 ЗА ЛЕКТОРА

Петър Владимиров е Client Service Director & Partner в дигитална агенция Interactive Share. През последните 9 години се занимава с онлайн маркетинг и реклама, а преди това с PR.

Разработвал е дигитални стратегии с фокус на бизнес резултати както за малки и средни бизнеси, така и за някои от най-големите рекламодатели като Reckitt Benckiser, Hyundai, Samsung, Ficosota, METRO, Fantastico, Goodyear, Nestle и много други.

Участвал е в редица семинари, обучения и конференции в страната и чужбина. Активен член на IAB България. Има научни публикации на различни теми в областта на масовите комуникации. Правил е корпоративни тренинги за дигитални комуникации и технологии на десетки международни кампании.

📅 ПРОГРАМА

8 март – Въведение в Instagram
15 март – Създаване на Instagram стратегия
22 март – Съдържание за Instagram
29 март – Рекламни формати, планиране и пускане на реклама
5 аптрил – Заснемане на съдържание, въпроси идискусия