
Дата:
13 октомври 2017, петъкЧас:
09:30 - 19:00Достъп:
Такса участиеМясто:
PresenTHINK, София, ул. Лъчезар Станчев №5За контакти:
+359889257334, E-MailЗа събитието
Отличната Facebook и Google реклама в наши дни не просто е задължителна за твоя бизнес.
ТЯ Е ТВОЕТО КОНКУРЕНТНО ПРЕДИМСТВО!
НЯКОИ ОТ ТЕМИТЕ НА ОБУЧЕНИЕТО: Cross channel реклама, Управление в новите рекламни интерфейси, Стратегии за оптимизация и ремаркетинг, Dynamic ads, Attribution модели, Cross-аудитории и много други
ЛЕКТОРИ: Иво Илиев (www.ivosiliev.com, www.interactage.com, www.metamark.bg) и Димитър Димитров (www.inbound.bg)
Запишете се за участие на адрес:
 http://presenthink.com/facebook-google-ads.php
 … или на телефон 0889257334
– Facebook Ads + Google Ads, или как да използваме двата топ източника на трафик и продажби за постигане на нашите бизнес цели.
 – PresenTHINK организира целодневно бизнес обучение за успешните практики при Фейсбук рекламите и Гугъл рекламите. Лектори на обучението са Иво Илиев и Димитър Димитров – специалисти с широк опит в сферата на рекламите във Facebook и Google.
Тематики, които ще бъдат засегнати по време на обучението:
– Новият Google AdWords интерфейс – по-бърз, по-модерен, по-труден и… по-странен.
 – Benchmark анализи при Facebook Ads – кои реклами да подсилим, кои да спрем и какви модели за съпоставка да прилагаме за анализ и A/B тестване
 – Нови полезни метрики в Google AdWords – Ad Relevance, Historical Quality Score, Landing Page Experience и пр.
 – Cross channel реклама – как Google AdWords & Facebook Ads да работят ефективно заедно и как да мислим за комплексни стойности на конверсиите и бюджетите.
 – Оптимизации спрямо реакциите на аудиторията при рекламиране в двата канала – Google и Facebook.
 – DSA & RLSA – Динамични и ремаркетиращи реклами в търсачката на Google – често подценявани, ужасно ефективни, когато се ползват разумно.
 – PC Dynamic Facebook Ads – Динамично ремаркетиране по бихевиористични фактори и интереси. Как Facebook различава конвертирането на рекламния поток, за разлика от модела на Google и как да се възползваме от това.
 – Различните Attribution модели при Google AdWords – Assisted Conversions by impressions, clicks, last-click conversions.
 – Различните Attribution модели при Facebook Ads и стратегии за V+C придобиване
 – ERL пласиране, T+C модели за конверсия при алгоритмично ремаркетиране, Engagement & Social Click практики.
 – Cross аудитории – как да преследвате умно и ефективно посетителите от Facebook през Google AdWords и обратното. Защо е важно двата канала да работят в симбиоза и защо не трябва да пропускаме факта, че Google е търсеща машина със свой алгоритъм, а Facebook – социална мрежа с различни алгоритмични особености.
 – Gmail Ads – ефективните реклами, за които всички знаят, но много малко имат смелост да ги прилагат в стратегиите си.
 – Някой трикове при Facebook Ads и някой идеи за разрешаване на проблеми при платформата
