За събитието
Имейл маркетингът е един от основните атрибути в дигиталната комуникация и един от най-ефективните начини за достигане до потенциални и настоящи клиенти. Като съотношение разходи – възвръщаемост той изпреварва почти всички останали инструменти за интернет маркетинг.
На уебинара ще разгледаме какво е нужно за успешен имейл маркетинг, най-добрите практики за по-добри резултати във Вашите имейл маркетинг кампании, както и тънкости в целия процес по планиране и провеждане на мейлинг кампании.
Повече за програмата вижте тук: https://bit.ly/2YiWoNO
ЛЕКТОР: Жюстин Томс – онлайн предприемач, създател на една от първите български уеб агенции Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън, създател на медийна група Аз медиа, включваща сайтовете Az-jenata.bg, Az-deteto.bg, създател и идеен ръководител на конкурса за най-добро дигитално присъствие БГ Сайт. Автор е на 10 книги по онлайн маркетинг и успешно присъствие в Интернет, множество статии и анализи по темата за дигиталното. Преподава от 8 години в НБУ и в М3 College.
За да бъде уебинарът максимално полезен за Вас, можете предварително да зададете писмено своите въпроси към лектора във формата за регистрация.
ОНЛАЙН РЕГИСТРАЦИЯ ТУК: https://bit.ly/3dVLQdW
Краен срок за регистрация и заплащане – 8 юли 2020 г.
Такса за участие:
ранна регистрация до 6 юли 2020 г. включително – 40.00 лв. (без ДДС)
за членове на НСНИ – 30.00 лв. (без ДДС)
късна регистрация от 7 юли до 8 юли – 45.00 лв. (без ДДС)
за членове на НСНИ – 35.00 лв. (без ДДС)
Всеки участник ще получи сертификат в електронен вариант за участие в обучението.
Уебинарът ще се проведе през платформата ZOOM. Преди събитието всеки участник ще получи линк за включване.
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ: тел. 0899923070 – Юлия Недялкова, специалист политики и бизнес развитие на НСНИ