Електронно обучение „Мениджмънт на клиентите“

Дата:

26 ян. - 26 февр. 2022, сряда - събота

Час:

В удобно за Вас време

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

За събитието

Електронно обучение „Мениджмънт на клиентите“

Обучението ще Ви помогне да направите Вашите клиенти доволни, ще научите как да спечелите, вдъхновите, анализирате и задържите клиентите си. Обучението е подходящо за търговски представители, които искат да имат висока удовлетвореност на клиентите, за специалисти и маркетолози, които идентифицират клиентските нужди и искат да спечелят доверието на по-голяма аудитория, за анализатори на поведението на клиента, за бранд мениджъри, които работят за позитивния имидж на фирмата си.

 

Какво ще научите?

  • Анализ на клиентската нужда и планиране за ответен отговор.
  • Разбиране на връзката търговец-клиент и техники за подобряването ѝ.
  • Маркетингов анализ, стратегическо планиране и оценка на представянето на продукта.
  • Канали за комуникация и представяне на продукта, спрямо профила на купувача.
  • Използване на методи за вдъхновяване на клиента за дългосрочно обвързване.
  • Поддържане на клиентската база, задържане и връщане на доверието към продукта.
  • Повишаване на качеството на обслужване и разбиране на важността от него.
  • Разбиране на очакванията на клиента и предварителни мерки.

 

Как се преминава обучението?

Обучението се преминава изцяло онлайн – без лектори, с които да се съобразявате. Единственото условие е да имате достъп до интернет. Може да достъпите обучението от всяко място и по всяко време, когато Ви е удобно.

След успешно преминаване на обучението, ще получите сертификат.

 

Цена: 360.00 лв. сДДС.

Можете да закупите обучението тук: https://shop.online-learning.bg/elektronno-obuchenie-menidzhmnt-na-klientite 

 

За повече информация: email: office@nitbg.com или телефон: +359 2 850 53 64