Електронно обучение „Как да се справим с трудни клиенти“

Дата:

20 сеп. - 20 окт. 2021, понеделник - сряда

Час:

В удобно за Вас време

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

За събитието

Всеки човек, който някога е работил с клиенти поне веднъж се е сблъсквал с труден клиент. Справянето с трудни клиенти не е лесна задача, но не е и невъзможна.

За различните типове трудни клиенти има различни начини за справяне с тях.

Искате ли да разберете как да се справите с трудни клиенти и как да ги спечелите?

Запишете се за електронното обучение „Как да се справим с трудни клиенти“, за да разберете много интересни факти и начини за справяне с такива клиенти.

 

За кого е подходящо това обучение?

  • Търговски представители, които ежедневно се сблъскват с клиентски оплаквания;
  • Търговци, които тепърва навлизат в сферата и искат да бъдат отлично подготвени;
  • Новопостъпващи търговци, на които им е необходимо входящо обучение;
  • Всеки желаещ да навлезе в света на продажбите и управлението на клиентските нужди и желания.

 

Какво включва курса?

·        Как да разберем поведението на клиентите – защо се държат по определен начин?

Кои са трудни клиенти и какво зависи от нас като търговец, за да се справим с тях.

·        Типове трудни клиенти и техники за справяне с тях

Разглеждаме шестте най-изявени типа трудни клиенти и техните основни характеристики, за да ги опознаем и да работим по-добре с тях.

·        Основни стъпки за справяне с трудни клиенти

Ще разберете как да се справите в най-често срещаните ситуации с трудни клиенти. Как да ги спечелите и превърнете в лоялни потребители. Също така и как да подобрите влошени взаимоотношения с клиента си.

·        Умения, които трябва да притежавате за справяне с трудни клиенти

 

Какви знания и умения ще придобиете?

·        Разпознаване на групите трудни клиенти, характеристиките им и съответните начини, по които да се справите с тях;

·        Използване на техники за комуникация, спрямо типа труден клиент при адресиране на желанието му;

·        Познаване на методи за овладяване на трудна ситуация и запазване на спокойствие;

·        Изграждане на личностни умения за справяне с трудни клиенти и недоброжелателни разговори;

·        Създаване на взаимоотношения с клиента отвъд трудностите.

 

 

Как се преминава обучението?

Всеки обучаем получава персонален акаунт за достъп до обучението. То се преминава онлайн, в удобно за потребителя време и място. Единствените неща, които са нужни, са компютър/лаптоп и достъп до интернет.

 

Такса участие: 144 лв. с ДДС.

 

Можете да закупите обучението тук: https://shop.online-learning.bg/elektronno-obuchenie-spravyane-s-trudni-klienti 

 

За повече информация: email: office@nitbg.com или телефон: +359 2 850 53 64