Електронно обучение „Как да се справим с трудни клиенти“

Дата:

26 ян. - 26 февр. 2022, сряда - събота

Час:

В удобно за Вас време

Достъп:

Такса участие

Място:

Online

За контакти:

E-Mail

За събитието

Електронно обучение „Как да се справим с трудни клиенти“

Обучението съдържа ценни съвети и техники за справяне с трудни клиенти. Обучението ще Ви помогне да запазите спокойствие при среща с труден клиент, ще можете да разпознавате различните типове трудни клиенти и ще знаете какви техники да използвате за всеки тип.

Обучението е подходящо за търговски представители, които всеки ден се сблъскват с оплаквания на клиенти, за новопостъпващи търговци, за всички, които искат да работят в продажбите.

 

Какво ще научите? 

  • Ще разпознавате групите трудни клиенти, характеристиките им и съответните начини, по които да се справите с тях;
  • Техники за комуникация спрямо типа труден клиент при адресиране на желанието му;
  • Ще научите методи за овладяване на трудна ситуация и запазване на спокойствие;
  • Изграждане на личностни умения за справяне с трудни клиенти и недоброжелателни разговори;
  • Създаване на взаимоотношения с клиента отвъд трудностите.

 

Как се преминава обучението?

Обучението се преминава изцяло онлайн – без лектори, с които да се съобразявате. Единственото условие е да имате достъп до интернет. Може да достъпите обучението от всяко място и по всяко време, когато Ви е удобно.

След успешно преминаване на обучението, ще получите сертификат.

 

Цена: 174.00 лв. с ДДС

Можете да закупите обучението тук: https://shop.online-learning.bg/elektronno-obuchenie-spravyane-s-trudni-klienti 

 

За повече информация: email: office@nitbg.com или телефон: +359 2 850 53 64