Дата:
14 окт. - 14 Ное. 2024, понеделник - четвъртъкЧас:
В удобно за Вас времеДостъп:
Такса участиеМясто:
OnlineЗа контакти:
Надежда Димитрова, 02 8505364, E-MailОрганизатори:
НИТ – Нови Интернет Технологии ЕООДЗа събитието
Онлайн курс „Как да се справим с трудни клиенти“
Обучението съдържа ценни съвети и техники за справяне с трудни клиенти. Обучението ще Ви помогне да запазите спокойствие при среща с труден клиент, ще можете да разпознавате различните типове трудни клиенти и ще знаете какви техники да използвате за всеки тип.
Обучението е подходящо за търговски представители, които всеки ден се сблъскват с оплаквания на клиенти, за новопостъпващи търговци, за всички, които искат да работят в продажбите.
Какво ще научите?
- Ще разпознавате групите трудни клиенти, характеристиките им и съответните начини, по които да се справите с тях;
- Техники за комуникация спрямо типа труден клиент при адресиране на желанието му;
- Ще научите методи за овладяване на трудна ситуация и запазване на спокойствие;
- Изграждане на личностни умения за справяне с трудни клиенти и недоброжелателни разговори;
- Създаване на взаимоотношения с клиента отвъд трудностите.
Как се преминава обучението?
Обучението се преминава изцяло онлайн – без лектори, с които да се съобразявате. Единственото условие е да имате достъп до интернет. Може да достъпите обучението от всяко място и по всяко време, когато Ви е удобно.
След успешно преминаване на обучението, ще получите сертификат.
Цена: 174.00 лв. с ДДС
Можете да закупите обучението тук: https://store.nit.bg/elektronno-obuchenie-spravyane-s-trudni-klienti/
За повече информация: email: office@nitbg.com или телефон: +359 2 850 53 64