
Дата:
29 юни 2017, четвъртъкЧас:
08:45 - 18:00Достъп:
Такса участиеМясто:
Хотел "Будапеща", София, ул. "Будапеща" 92АЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
Expert EventsЗа събитието
Това не е поредното обучение за разбиране и управление на марката, предлагаме ви преживяване, което ще се отрази в бизнеса ви. Да бъдеш запален от желание да променяш и пълен с идеи как да го направиш!
Обучението, на което ви каним, събира умението и опита на трима блестящи лектори, които като екип имат за цел да дадат на участниците система от знание, която те да приложат в собствения си бизнес, в индивидуалните си проекти свързани с налагане и развитие на бранда. Финалът на обучението е час и половина „Лаборатория за брандинг“, в която участват едновременно и тримата лектори.
Днес брандът е натоварен с много повече символи – социални, културни и личностни, той е новият доминант в предлагането, тъй като носи послания.
Успешният брандинг не се случва от само себе си, не се налага по утъпкани пътеки, той е плод на изключителна стратегическа мисъл и блестящо планиране и визия за бъдещето.
Брандингът е част от маркетирането на марката. Брандът е стойността на марката Ви извън нейния предмет на дейност – услуга или продукт. Това е начинът, по който потребителят възприема, чувства и общува с марката Ви.
Брандът съществува в и чрез разпространеното за него знание, той е чиста информация и поради това няма граници, които могат да пресекат неговото влияние, но има ограничения на възприемането, които могат да оставят посланието му неразбрано.
Брандът е съвкупност от символи и очаквания в ума на потребителя!
Запишете се на това обучение за да усвоите нови похвати в управлението на бранда!
Основните теми, през които ще мислим заедно:
- Разбиране за Бранд и брандинг стратегии
- Защо създаваме търговски марки
- Какво е и какво не е бранд
- Да разбираме връзката бранд-продукт
- Каква е ролята на комуникацията в създаването и развитието на бранд
- Какви са групите бранд стратегии
- Какво стратегии има при управление на повече от един бранд (архитектура на бранда)
- Какви стратегии съществуват при управлението на бранда във времето и пространството
- С какви критерии следва да се съобразяваме при разширяване присъствието на бранда
- Добри и не толкова добри практики от най-големите брандове
Брандовете в дигиталната епоха
След като създадем или сме създали своя бранд, той продължава своя живот в света на потребителите. Съществува реална опасност да изгубим контрол над неговия живот в онлайн пространството. Тук ще получим отговор, как да не допуснем това.
• Кой притежава бранда ни в дигиталната епоха?
• Основни канали и методи за постигане на консистентност и как се резистира в този шум на дигиталната джунгла
• Предизвикателството да предизвикваме
Слушате ли достатъчно?
Част от успеха на марките е свързан със способността им да разбират пазара и своите потребители. Обратната връзка за представянето на марката има ключова роля за нейното развитие. Да познавате клиентите си, да познавате конкурентите си, да познавате тенденциите и пулса на пазара ви позволява да взимате лесно ефективни информирани решения.
• Защо ние нужно да имаме обратна връзка от пазара
• Какви методи можем да използваме за получим обратна връзка и да оценим представянето на бранда си
o Вътрешна информация на компанията
o Информация от дигиталното пространство
o Информация от бизнес партньори – търговска мрежа, дистрибутори
o Информация от клиенти – потребители
• Стратегическа и тактическа информация
• Кога и как да използваме различните канали за обратна връзка
• Информацията не е знание: Как да интерпретираме получената информация, какви са предимствата и недостатъците на всеки метод
• Какви са стъпките за да направим собствено проучване – практическо занимание
ЦЕЛЕВА ГРУПА :
Обучението е насочено към всички, които са отговорни за вземането на решения и управлението на брандове. Обучението би било полезно и за възлови фигури, които отговарят за лични или фирмени продажби, както и да открие нови възможности на хора, които планират да стартират свой бизнес.
Това обучение ще съдържа опитност от трима лектори, които ще изпъстрят темите с множество примери. Общият панел, в който тримата лектори ще подходят заедно към един пример от 3 гледни точки ще даде практическа завършеност на наученото през деня. Обучението е създадено както за хора имащи знанието си от опит, така и за хора специалисти в областта.