Ето и примерен списък на част от 100-те въпроси на Мениджъра:

  1. Три типа компетентности на мениджъра – коя е най-силна при мен?
  2. С какви хора разполагам и как е подходящо да ги управлявам?
  3. Как да се научим да взимаме правилните решения – практически методи?
  4. Причини за недобро справяне на хората в екипа
  5. Как да се мотивират хората от екипа?
  6. Как да се дефинират цели, които да ангажират и мотивират?
  7. Умения за изграждане на доверие
  8. Умение за даване на обратна връзка
  9. Умение за даване на указания
  10. Ефективно делегиране – практикум
  11. Как да се справяме с „трудните“ членове на екипа?
  12. Три основни стратегия за управление на конфликти
  13. Ситуационно лидерство – какво означава за нашата практика?
    Има ли подходящ стил на ръководство за Вашата организация или тип бизнес?
  14. Ефективни мотивационни теории – кое от тях наистина работи?
  15. Защо едни фактори са „хигиенни“, а други „мотивационни“? И защо мениджърите ги бъркат в практиката?
  16. Усилие – резултат – възнаграждение. Една практическа формула, която може да ни помогне много.
  17. Комуникация с цел мотивация – практически уроци за напреднали.
  18. Мотивация чрез участие и мотивация чрез взимане на решение.
  19. Мотивация на екип не е просто мотивация на няколко души. Защо? Кои са най-честите грешки?
  20. Роли в екипа. Кои са подходящите за мен? Как да ги разпределям?
  21. Как екипът може да стимулира и санкционира? Как да го използва мениджърът в своята практика?
  22. Управление на времето за мениджъри – по-малко, но по-добре
  23. Техники за ефективен контрол
  24. Проектна система за комуникация – практически елементи и принципи
  25. Преодоляване на съпротивата срещу промените – най-ефективните инструменти
  26. Организационна култура – само 6 неща, които имат значение.

И някои по-така:

  1. Защо уволняват 70% от мениджърите?
  2. Управление на слуховете и управление чрез слухове
  3. Тактики на манипулацията за мениджъри.
  4. Какъв тип лидер съм?
  5. Как да увелича „конкурентното си предимство“ пред другите мениджъри?
  6. Как се мотивират представители на поколение Y?
  7. Психологически стъпки и форми на въздействие при управление на промените

Изключително практичното:

Как се прави мотивационен профил на екип?
За какво трябва да внимаваме?
Тълкуване на профила. Практически изводи и препоръки за мениджъра.

Вече зададени въпроси:

Има ли определено време на деня, до което трябва да се запозная с новия въпрос и казуса към нета?
О: Не, няма. Погледнете ги когато ви е удобно – на път за работа, след работа, в кафе пауза или друго.

Ако пропусна някой ден какво става?
О: Не е фатално, на следващия можете да наваксате. Или дори в края на седмицата. Но ако всеки ден успявате да отделите няколко минути, ще можете да участвате в дискусиите и казусите.

Материалите, казусите и др. остават ли за мен?
О: Да.

На колко въпроси имам право по време на курса?
О: Няма ограничение, стига да са по темата на деня. Отделно можете да получите и лична консултация по други „спешни“ въпроси.

Как основно ще общуваме?
О: Основно в групата, писмено. Лично – пак така, но в удобно време може и персонални разговори по телефон.

Може ли да бъда анонимен и другите участници да не знаят кой съм?
О: Ако държите на това – възможно е. Можете да участвате с „аватар“.

Мога ли да пропусна някои казуси или тестове?
О: Да, вие решавате кои са ви интересни и полезни.