- Три типа компетентности на мениджъра – коя е най-силна при мен?
- С какви хора разполагам и как е подходящо да ги управлявам?
- Как да се научим да взимаме правилните решения – практически методи?
- Причини за недобро справяне на хората в екипа
- Как да се мотивират хората от екипа?
- Как да се дефинират цели, които да ангажират и мотивират?
- Умения за изграждане на доверие
- Умение за даване на обратна връзка
- Умение за даване на указания
- Ефективно делегиране – практикум
- Как да се справяме с „трудните“ членове на екипа?
- Три основни стратегия за управление на конфликти
- Ситуационно лидерство – какво означава за нашата практика?
Има ли подходящ стил на ръководство за Вашата организация или тип бизнес? - Ефективни мотивационни теории – кое от тях наистина работи?
- Защо едни фактори са „хигиенни“, а други „мотивационни“? И защо мениджърите ги бъркат в практиката?
- Усилие – резултат – възнаграждение. Една практическа формула, която може да ни помогне много.
- Комуникация с цел мотивация – практически уроци за напреднали.
- Мотивация чрез участие и мотивация чрез взимане на решение.
- Мотивация на екип не е просто мотивация на няколко души. Защо? Кои са най-честите грешки?
- Роли в екипа. Кои са подходящите за мен? Как да ги разпределям?
- Как екипът може да стимулира и санкционира? Как да го използва мениджърът в своята практика?
- Управление на времето за мениджъри – по-малко, но по-добре
- Техники за ефективен контрол
- Проектна система за комуникация – практически елементи и принципи
- Преодоляване на съпротивата срещу промените – най-ефективните инструменти
- Организационна култура – само 6 неща, които имат значение.
И някои по-така:
- Защо уволняват 70% от мениджърите?
- Управление на слуховете и управление чрез слухове
- Тактики на манипулацията за мениджъри.
- Какъв тип лидер съм?
- Как да увелича „конкурентното си предимство“ пред другите мениджъри?
- Как се мотивират представители на поколение Y?
- Психологически стъпки и форми на въздействие при управление на промените
Изключително практичното:
Как се прави мотивационен профил на екип?
За какво трябва да внимаваме?
Тълкуване на профила. Практически изводи и препоръки за мениджъра.
Вече зададени въпроси:
Има ли определено време на деня, до което трябва да се запозная с новия въпрос и казуса към нета?
О: Не, няма. Погледнете ги когато ви е удобно – на път за работа, след работа, в кафе пауза или друго.
Ако пропусна някой ден какво става?
О: Не е фатално, на следващия можете да наваксате. Или дори в края на седмицата. Но ако всеки ден успявате да отделите няколко минути, ще можете да участвате в дискусиите и казусите.
Материалите, казусите и др. остават ли за мен?
О: Да.
На колко въпроси имам право по време на курса?
О: Няма ограничение, стига да са по темата на деня. Отделно можете да получите и лична консултация по други „спешни“ въпроси.
Как основно ще общуваме?
О: Основно в групата, писмено. Лично – пак така, но в удобно време може и персонални разговори по телефон.
Може ли да бъда анонимен и другите участници да не знаят кой съм?
О: Ако държите на това – възможно е. Можете да участвате с „аватар“.
Мога ли да пропусна някои казуси или тестове?
О: Да, вие решавате кои са ви интересни и полезни.