Дискусия „Как да рекламираме в медиите ефективно и с разумен бюджет през 2016?“
Приключило
Дата:
24 ноември 2015, вторникЧас:
09:30Достъп:
Такса участиеМясто:
Novotel Sofia, СофияВръзки:
Уеб сайт на събитиетоЗа контакти:
Надя Гогова, +35929835889, E-MailОрганизатори:
Списание ENTERPRISEЗа събитието
Ноември е месецът, в който компаниите финализират планирането на маркетинговите и рекламни кампании през следващата година, както разбира се и на бюджетите, свързани с тях. Всеки един от нас търси вълшебната формула как да достигне до максимум клиенти и потребители с разумен финансов ресурс.
Отговорът на многобройните въпроси, които си задават маркетинговите специалисти не е еднозначен, но пък той лесно може да бъде намерен в мнението на водещите експерти в бранша, които ще участват в практическата дискусия „Бъдещето на медийното планиране и рекламните комуникации 3.0“– трансформации и тенденции“, организирана от Списание ENTERPRISE на 24-ти ноември (вторник) от 9:30 в хотел „Новотел София“.
Гост-лектори на събитието са
Мария Грашнова, Изпълнителен директор на Карат България, част от Dentsu Aegis Network, Благовест Йорданов, Мениджър „Проекти“ в АdWise, автоматизираната рекламна платформа на Нет Инфо, Зарина Генчева, Председател на Tранспортна индор и аутодоор рекламна асоциация (ТИАРА) и др.
Най-добрите рекламни кампании ще бъдат представени чрез практически казуси от Гергана Нойкова, Маркетинг мениджър във Фикосота, Ясен Димитров, Мениджър масови и бизнес комуникации в УниКредит Булбанк, Ралица Милчева и Снежана Митева, Дивизия „Продукти без лекарско предписание Актавис“ АД, представител на Загорка АД, и Даниела Димитрова от BMW България.
Участниците ще могат да се запознаят отблизо с уникален инструмент, който дава възможност да се измери ефективността на различни видове медия микс в зависимост от поставените цели на дадена кампания и как този микс може да бъде оптимизиран, за да бъдат постигнати в максимална степен поставените за съответна кампания цели.