Маркетинг закуска „Creative Way of Media Buying. How to plan your online media budget with Programmatic“
Приключило
Дата:
12 март 2020, четвъртъкЧас:
10:00 - 12:00Достъп:
Входен билетМясто:
+ Това, София, Ул. Марин Дринов 30Връзки:
Запази място тукЗа контакти:
Радостина Христова, 0885876040, E-MailЗа събитието
Етаргет България & Списание Enterprise ви канят на маркетинг закуска с тема
Creative Way of Media Buying.
How to plan your online media budget with Programmatic,
която ще събере
представители на творчески и дигитални агенции,
маркетинг и бранд мениджъри,
както и заинтересовани да планират сами своите онлайн рекламни бюджети с програмтик платформи.
По време на закуската ще ви запознаем с иновативни и креативни методи за купуване и планиране на цяла гама от онлайн рекламни формати от един интерфейс на база криейтивите ви, изискванията на клиентите или пък спрямо специфичните цели на комуникацията онлайн.
Христо Николински, управител на Етаргет България, ще покаже колко важно, а в същото време и достъпно е планирането на рекламни кампании в програмтик платформа, както и какви инструменти бихте могли да ползвате конкренто за вашите идеи и цели.
Ценни са примерите от българския и чужди пазари, които Христо ще представи с разрешението на конкретните брандове и компании, провели кампании в сферата на бързооборотните стоки, автомобили, финансови услуги и още.
По време на закуската ще имате възможност да се запознаете както с нови инструменти за нестандартни кампании, така и със себеподобни като вас – творчески личности, които постоянно търсят нестандартни решения за познати казуси, марки и клиенти.
Много приятна част от тези срещи на кафе и вкусна закуска е нетуъркингът за всички присъстващи. По време на събитието и след него може да обменим опит и идеи, както и да се създадат нови партньорства.
Не забравяйте да си вземете визитките, а след края ще се убедите, че програматик прави възможно креативното и ефективно купуване!