Case Study: Как данните предопределят един нов продукт

Приключило

5 юни 2017

София

Case Study: Как данните предопределят един нов продукт

Дата:

5 юни 2017, понеделник

Час:

19:30 - 21:00

Достъп:

Безплатно (Задължителна регистрация)

Място:

betahaus, София

За контакти:

E-Mail

Организатори:

DEV.bg, betahaus Sofia

За събитието

Това събитие е част от потребителската група Machine Learning.


Ива Иванова ще разгледа етапите, през които преминава проект от практиката й. Тя ще сподели подходите за решаването на отделните предизвикателства и какво мотивира изборите, които тя и екипа и правят.

  •  Данните: европейска рекламна агенция, специализирана в събирането и обработването на данни за поведението на анонимни потребители.
  •  Задачата: да обвържем демографска сегментация с online интересите на интернет потребители.
  •  Предизвикателствата: размерът на данните е винаги само първият проблем, особено ако липсва информация как са събирани и как са обработвани, преди да стигнат до анализатора.
  •  Подходи за решаване на задачата: комбинация от методи за намаляване на измеренията (PCA, EFA), статистика, и k-means клъстеризиране.
  •  Резултати.