
За събитието
Това събитие е част от потребителската група Machine Learning.
Ива Иванова ще разгледа етапите, през които преминава проект от практиката й. Тя ще сподели подходите за решаването на отделните предизвикателства и какво мотивира изборите, които тя и екипа и правят.
- Данните: европейска рекламна агенция, специализирана в събирането и обработването на данни за поведението на анонимни потребители.
- Задачата: да обвържем демографска сегментация с online интересите на интернет потребители.
- Предизвикателствата: размерът на данните е винаги само първият проблем, особено ако липсва информация как са събирани и как са обработвани, преди да стигнат до анализатора.
- Подходи за решаване на задачата: комбинация от методи за намаляване на измеренията (PCA, EFA), статистика, и k-means клъстеризиране.
- Резултати.