Бизнес закуска „Marketing Talks: От емпатия към успешно позициониране“
Приключило
Дата:
27 март 2018, вторникЧас:
09:30 - 11:30Достъп:
Такса участиеМясто:
SOHO, СофияВръзки:
Фейсбук страницаЗа контакти:
E-MailЗа събитието
„Job To Be Done“ -> Harvard -> Innovation -> Positioning
Това са ключовите думи за това какво ще чуете, видите и експериментирате на този Marketing Talks. The Business Institute и Marketing360 ви каним да се включите и обещаваме да наситим сутринта с напоителни за маркетинг мозъците ни преживяване, ценно съдържание, нетуъркинг, кафе и закуска.
„Job To Be Done“ e концепция на Харвардския професор Clayton Christensen, с която той „преобръща“ подходите за генериране на иновации и управление на маркетинг микса. Ние в The Business Institute я владеем добре (практикуваме я от 2012 г. насам :-)
Това е работна закуска тип „мозъчна гимнастика“, в която ще ви запознаем с JTBD и заедно ще обсъдим „през“ нея:
• сегментация и таргетиране
• позициониране
• управление на маркетинг микс
С помощта на преживени и практични примери от нашия бизнес опит (B2B, B2B2C, B2C, но най-вече H2H) ще можете лесно и бързо да приложите резултата във вашата практика.
Този уъркшоп ще ви даде представа и какви ги вършим в нашия Marketing Management Master Class и възможност да кандидатствате за стипендия.
Приятна закуска. Практическа полза. Храна за размисъл. Приятна (професионална компания).
Е, какво ще правите на 27 март в 9:30 сутринта?