Бизнес закуска „Как да подобрим финансовата отчетност в жилищните комплекси“
Приключило
Дата:
21 март 2018, срядаЧас:
10:00Достъп:
Безплатно (Задължителна регистрация)Място:
хотел Новотел , София, 115 N Tsarigradsko Shosse BlvdВръзки:
Интернет страницаЗа контакти:
E-MailОрганизатори:
CenterMineЗа събитието
Защо темата е важна?
Управлението на жилищни комплекси е предизвикателство, с което редица професионалисти от сферата се сблъскват ежедневно. Поддръжката на сградите изисква сериозна координация, а комуникацията с обитателите трябва винаги да е на високо ниво. Постигането на добра финансова отчетност, следенето на платени и дължими сметки, управлението на договори обикновено са разпокъсани процеси, разпределени между няколко служители, а данните за тях се намират на всевъзможни места (Excel, E-mail, класьори с хартиени документи и др.). Всичко това води до забавяне по поддръжката, фрагментирана информация за договорните отношения и финансовото състояние, пропуснати ползи от пълноценното управление на сградите.
Възможно решение на тези предизвикателства е да намерите правилните инструменти, които да ви направят по-ефективни и да ви дадат необходимата информация за предприемането на важни стъпки към оптимизация на работните процеси.
Събитието
Целта на събитието е да ви запознае със съвременните технологии и специализирани софтуерни решения в сферата и как те могат да ви помогнат да подобрите финансовите отношения и отчетността, комуникацията с клиентите, поддръжката и да доставяте допълнителна стойност на вашите клиенти. В тази връзка ще представим системата за фасилити, пропърти и административен мениджмънт – FM Center.
Събитието ще бъде под формата на презентационна част, последвана от бизнес закуска, с обща продължителност около 2 часа.
За кого е подходящо?
Събитието е подходящо за инвеститори, предприемачи, професионални домоуправители, фасилити и пропърти мениджъри, които искат да направят работата си по-лесна и се стремят към по-високи резултати.