Безплатна въвеждаща лекция за курс „Мениджмънт и Лидерство“
Приключило
Дата:
7 април 2019, неделяЧас:
13:30 - 14:30Достъп:
СвободенМясто:
MG Academy, София, ул. Екзарх Йосиф №86, ет. 4За контакти:
E-MailОрганизатори:
MG AcademyЗа събитието
„Мениджмънт и Лидерство“ е уникална обучителна програма, организирана от MG Academy, която цели да развие в курсистите необходимите Soft Skills, за да станат успешни мениджъри.
Курсът е подходящ както за хора, заемащи ръководни позиции, така и за хора, които искат да станат такива.
Предвидени са редица упражнения и тестове, които да Ви помогнат да разберете по-добре не само себе си, но и хората, с които работите.
След като преминете курс „Мениджмънт и Лидерство“, ще разполагате с богат инструментариум от похвати, които ще Ви помагат всеки ден, и не само подчинените и шефовете Ви ще бъдат доволни от работата Ви, но и Вие самите ще се радвате на успехите си.
Oсвен практическата насоченост на обучението, всеки курсист ще може да се възползва и от опцията за лично менторство от д-р Мариян Генчев, който ще ви помага за вашето личностно, кариерно и бизнес развитие.
Записвайки този курс вие ставате, част от голямото семейство на MG Academy и като такива ще получите още един ПОДАРЪК от нас – БЕЗПЛАТНО посещение на НАЙ-НОВОТО ни ПРАКТИЧЕСКО обучение – “Онлайн маркетинг, продажби и реклама”, в който ще ви помогнем да изградите едни от най-търсените умения в света на бизнеса – да рекламираме и да продаваме.
ПОБЪРЗАЙТЕ, местата се изчерпват бързо.
Сертификат
Начини на плащане
Мениджмънт и Лидерство – програма
Мениджмънт и Лидерство – Въведение / Introduction to Management and Leadership
– Въведение
– Каква е разликата между лидер и мениджър
– Определяне на мениджърските ни стилове
Модул: Емоционално интелигентен Лидер (Soft Skills)
1. Емоционална интелигентност/Emotional intelligence (EQ)
– Какво е емоционална интелигентност и защо е толкова популярно днес
– Каква е тайната на успешните лидери
– Приложение на психологията в корпоративна среда и в ежедневието ни
– Изкуството да сме гъвкави когато комуникираме
– Влияние върху околните, изпозвайки емоционална интелигентност
2. Управление на промените / Change Management
– Какво означава управление на промените
– Tайната на мениджърите управляващи екип в среда без стрес
– През какви емоции минаваме при всяка промяна и как да ги управляваме
– Kак да ръководим и мотивираме екип в среда на постоянни промени
3. Управление на времето / Time management
– Как да управляваме времето си
– Kакви са тайните на ефективните мениджъри
– Kак да балансираме work-life
– Как да намираме време за всички важни неща – семейство, здраве, кариерно развитие, пари, личностно развитие и т.н.
– Да се научим да приоритизираме
– Да се научим да казваме „НЕ“
4. Транзакционен анализ / Transnational analysis
– Какво е транзакционен анализ
– Каква е мотивацията, която се крие зад дадено поведение
– Как да комуникираме ефективно с всички хора около нас
– Как да насочваме околните да генерират и взимат решения сами
– Как да комуникираме с различните поколения
– Какво поведение сме си изградили като деца и как да го управляваме
5. Ефективна комуникация / Effective communication
– Какви са техниките за ефективна комуникация
– Как да определяме реакциите и поведението на околните
– Как да се справяме с различните характери
6. Разрешаване на конфликти / Handling conflicts
– Какви са видовете конфликти
– Как да влияем на дадена ситуация
– Какво влияе на нашето поведение
– Как да отстояваме нашата позиция, без да има губеща страна
7. Изграждане на екип / Building a team
– Как да изградим ефективен екип
– Какви са фазите, през които минава всеки екип
– Как да определим различните характери в екипа и как да ги балансираме, за да използваме пълноценно качествата им
8. Мотивация / Motivation
– Какви са факторите, които ни мотивират-
– Каква е нашата мотивация и как да определим мотивацията на другите
9. Управление на ефективността / Performance management
– Как да задаваме цели на екипа
– Как да подобрим представянето на екипа
– Как да даваме обратна връзка
– Как да се справяме с различни трудни ситуации свързани с управлението на ефективен екип
Модул: Основи на мениджмънта (Hard skills)
1. Управленско поведение / Management behaviors
– Какви качества са ни необходими, за да сме успешни на различните нива на мениджмънта – нисък, среден и топ мениджмънт
– Какви са качествата, които трябва да развием, за да се развиваме в корпоративната среда
2. Провеждане на интервю за работа / Handling job interview
– Как да интервюираме бъдещите ни служители
– Как да се подготвим, за да сме успешни по време на интервю, когато решим да кандидатстваме за нова работа
– Какви са техниките, за да се предпазим назначаването на хора, които нямат нужната квалификация и мотивация, но са усъвършенствали изкуството за интервю
3. Управление на стреса / Stress management
– Стрес в работната среда – как да го управляваме, за да имаме мотивиран екип
4. Оценка на ситуацията / Situation Appraisal
– Как да задаваме правилните въпроси, за да съберем нужната ни информация
– Активно слушане
– Да се научим да приоритизираме
– Да научим служителите си да са по-ефективни в ежедневните задачи
5. Разрешаване на проблеми / Problem Solving
– Как да генерираме повече от едно решение
– Как да се справяме с проблеми в области, в които не сме експерти
– Какъв е нашия стил за разрешаване на проблеми
– Различни техники за разрешаване на проблеми
6. Взимане на решения / Decision Making
– Предразсъдъци, които ни влияят при вземането на решение
– Техники за критично и креативно мислене
7. Бизнес анализ / Business analysis
– Какво е Бизнес анализ
– Различни техники за бизнес анализ
– Сфери на приложение на бизнес анализа
– Как да подобрим финансовия резултат на компанията
8. Управление на проекти / Project management
– Какво представлява професията project management
– Какви са най-често използваните методи за управление на проекти – waterfall, agile, etc.
– Риск в управлението на проекти
9. Презентационни умения / Presentation skills
– Как да планираме презентация
– Какви са предизвикателствата по време на презентиране и как да се справим с тях
– Как да задържим интереса на аудиторията
10. Фирмена комуникация / Advanced Company Communications
– Как да извлечем максимална полза от всяка среща
– Ефективно използване на времето по време на срещи
– Каква е разликата между среща и брифинг и кога да ги използваме
– Правила за писане на корпоративни репорти
– Какво трябва да знаем за корпоративните имейли